owike Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Hei, Spørsmålet ligger vel i topic, men litt mer detaljert, er det noen forskjell på disse to prosessorene;1. Athlon64 3200+, 2.0 GHz, 512kb Cache BP, Venice, Socket 939, Bulk (husk køler!)Link2. Athlon64 3200+, 2.0 GHz, 512kb Cache, Venice, Socket 939, Bulk (husk kjøler!)LinkJeg har søkt på google en del, men fant lite til svar på spørsmålet mitt.Altså, i den øverste CPU'en står det "BP" etter cache. Det står at denne er ny på siden (shg.no), prisforskjellen er bare på et par kroner. Endret 24. april 2018 av Uderzo anonymisert Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 jeg har googlet litt nå og det ser ut til att det BP er ny venice stepping så du kommer sannynligivs ikke til å merke noe som helst forskjell på dem Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Da hadde eg kjøpt BP. Dersom det ikkje hadde vore noen forbedringer hadde AMD aldri brukt ressurser på å lage en ny stepping. Akkurat kva forbedringene er er ikkje godt å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå