Gå til innhold

Dagbladet.no spøk, litt for dumt?

Kanetheheatsink

Anbefalte innlegg

Heisann!

Var innom dagbladet.no og leste noen nyheter, da jeg kom til å se en liten film-artikkel.

"Dette er en bilreklame fra New Zealand. Da de hadde filmet reklamen, la de merke til en merkelig, hvit tåke som fulgte bilen, samt en underlig lyd. Reklamen ble aldri vist på TV på grunn av dette spøkelsesfenomenet. Du blir kanskje nødt til å skru opp lyden, da den merkelige lyden ikke er særlig høy. Ca. halvveis i reklamen kjører bilen forbi trærne, se godt etter og du vil legge merke til at den hvite tåken beveger seg frem foran bilen for så å følge etter den. Ha en hyggelig spøkelsesopplevelse."

Spennende tenkte jeg, og klikket på play knappen.

Ca. Halveis i filmen kommer det et skrikende vesen opp og jeg skvatt så j****g!

Om det er folk med dårlig hjerte som ser på denne videoen, ville vel ikke det vært så lurt? dagbladet skriver ingen advarsler av noe slag til de som skal se videoen, så syntes kansje dette var litt vel dumt av de da de er ett veldig populært nettsted :hmm:

Hva syntes dere?

Link til artikkelen. (Den ligger litt lenger ned på høyere side.)

Mvh. Lasse! (Håper dere kan holde dette seriøst :) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, morsomt å se folk som enda ikke har skjønt at det å være skeptisk på filmer/animasjoner er en fordel.

Ser aldri en ukjent film på oppfordring uten å enten skumme gjennom den, mute lyden, osv først. Spesielt de der man blir oppfordret til å se nøye og skru opp lyden. Det er jo hint nummer en på at noe ikke stemmer.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...