Kanetheheatsink Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Heisann! Var innom dagbladet.no og leste noen nyheter, da jeg kom til å se en liten film-artikkel. "Dette er en bilreklame fra New Zealand. Da de hadde filmet reklamen, la de merke til en merkelig, hvit tåke som fulgte bilen, samt en underlig lyd. Reklamen ble aldri vist på TV på grunn av dette spøkelsesfenomenet. Du blir kanskje nødt til å skru opp lyden, da den merkelige lyden ikke er særlig høy. Ca. halvveis i reklamen kjører bilen forbi trærne, se godt etter og du vil legge merke til at den hvite tåken beveger seg frem foran bilen for så å følge etter den. Ha en hyggelig spøkelsesopplevelse." Spennende tenkte jeg, og klikket på play knappen. Ca. Halveis i filmen kommer det et skrikende vesen opp og jeg skvatt så j****g! Om det er folk med dårlig hjerte som ser på denne videoen, ville vel ikke det vært så lurt? dagbladet skriver ingen advarsler av noe slag til de som skal se videoen, så syntes kansje dette var litt vel dumt av de da de er ett veldig populært nettsted Hva syntes dere? Link til artikkelen. (Den ligger litt lenger ned på høyere side.) Mvh. Lasse! (Håper dere kan holde dette seriøst ) Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Fa** kor æ skvatt! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kan være skyldig til flere hjerteinfarkt. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Kan være skyldig til flere hjerteinfarkt. Ironisk? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kan være skyldig til flere hjerteinfarkt. Ironisk? kanskje Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hoho, de filmene der er herlige! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 ahh, den er old men alikavell litt morsom Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvorfor skulle db.no bli holdt ansvarlig for dette? Det er da tusenvis av andre plasser enn bare db.no som legger ut slikt, så hvorfor skulle bare de bli holdt ansvarlig? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 De er en så seriøs og populær side at de ikke burde legge det ut, uten advarsel.. Syntes jeg da.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Seriøs? Hvem bestemmer hva som er en seriøs side eller ikke? Hvorfor skal ikke db.no få legge ut slikt på sin humorside også, som alle andre sider gjør? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Hvorfor skal ikke db.no få legge ut slikt på sin humorside også, som alle andre sider gjør? Den ligger på /helse Endret 29. september 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ja, det har du rett i. Men jeg står ved mitt, dagbladet burde få legge ut slik akkurat like mye som alle andre. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Haha, morsomt å se folk som enda ikke har skjønt at det å være skeptisk på filmer/animasjoner er en fordel. Ser aldri en ukjent film på oppfordring uten å enten skumme gjennom den, mute lyden, osv først. Spesielt de der man blir oppfordret til å se nøye og skru opp lyden. Det er jo hint nummer en på at noe ikke stemmer.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 De er en så seriøs og populær side at de ikke burde legge det ut, uten advarsel.. Syntes jeg da.. Vel du er så kjedelig at du skulle kommet med en advarsel. Ære være dagbladet (hva er det jeg sier!?) for at de har litt humor. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Alltid gøy å få mail hvor man linker til en film eller et spill, og hvor det står "Skru opp lyden!" Særlig hvis de første 20 sek er meget stille, eller kanskje uten lyd Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 haha, den var det en kamerat av meg som lurte meg til å sitte med headset, høy lyd og nistirre på for over et år siden.. Fytti katta hvor ejg skvatt.. Det er jo også den reklamen for samme produkt hvor det er noe yoga-greier.. ikke like bra som denne men Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Synes dette er høyst useriøst av Dagbladet, da jeg kjenner flere mennesker som ville reagert sterkt negativt på dette. F.eks min søster, ville fått mareritt i flere uker over dette. Synes db.no burde holde seg unna slikt. Men i det siste synes jeg db.no blir mindre og mindre seriøse. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg finner den ikke! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 haha, den har jeg brukt til å skremme kompiser med 1000 og ørten ganger Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Den er bra! Alle tror det ikke er noe kødd med den ellerno siden den er fra dagbladet. Også er det en kjempegod beskrivelse om hva som er i filmen. Må si jeg skatt litt første gang jeg så den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå