Panic Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Trenger hjelp. Skal ha mp3-spiller og vil ha forslag/hjelp til å velge. Har tenkt på Olympus m;robe 100 og Sony*s kommede A-1000/A-3000(Synes disse er FETE og passer for mitt behov) Har mest lyst på Sony's, men vet ikke når den kommer ut i butikkene.(bare at den kommer i oktober ) Må ha mp3-spiller før jeg skal på ferie 23.okt sjønner dere. Kom gjerne med forslag til andre gode mp3-spillere. Har hatt dette emnet inne på hardware, men får ikke hjelp der. Derfor prøver jeg her. (Please ikke flytt eller steng dette emnet ) Lenke til kommentar
thrill Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Har hatt dette emnet inne på hardware, men får ikke hjelp der. Derfor prøver jeg her. (Please ikke flytt eller steng dette emnet ) Mp3-spillere diskuteres i eget forum under forumkategori "Lyd & Bilde" i menyen til venstre. http://forum.hardware.no/index.php?showforum=203 Tror du får langt bedre informasjon/svar der. Forøvrig kan selvsagt også PDA-er benyttes for å spille mp3, noen med svært god kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå