v0lume Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 hey, før på min win 98 maskin var jeg vant til å ha diskfragmentering, diskopprydding og scandisk (husker ikke hva det het på norsk) på systemverktøy menyen... som sikkert også bestemora mi veit, så er scandisk knappen borte under systemverktøy i xp, veit at man kan kjøre den i dos og sånnt no, men lurer på om det er en kommando som starter den, sånn at den kontrolerer når du har win xp oppe.. f.eks kan du skrive cleanmgr i kjør og få diskopprydding, ere noen kommando for å få opp scandisk? og mens jeg har dere her.. om u skriver drwatson i kjør, så får jeg alltid opp <<ingen feil funnet>>... hvordan type feil finner Dr. watson?? Takker for alle svar Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Du kan jo skrive: chkdsk i kjør. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 chkdsk c: /p /r da reparerer du feilene. og kjører diskoverflatebehandling Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Du kan jo skrive: chkdsk i kjør. Du kan også gå til kjør - cmd - og skrive "ChkDsk /?" for informasjon på de forskjellige parameterene. Endret 30. september 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 spør også om om noen vet hva Dr.Watson er godt for..... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Dr.Watson dukker opp når det skjer en feil, han kan gi diverse informasjon om hva som forårsaket feilen. Men for de fleste så vil det ikke hjelpe så mye. http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;EN-US;308538 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå