Gå til innhold

Dumt bytte? K750i vs P910i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg hadde alldri gjort, men det er fordi jeg ikke trenger noe mer avansert enn k750i, så da blir p910i alt for klumpete...... og jeg bruker også kameraet en del og det er jo mye bedre på k750i enn p910i.... tror heller ikke p910i har mulighet for mp3-avspilling, og det bruker jeg k750i min en del til....

 

 

så jeg hadde alldri vurdert det

Lenke til kommentar

Dette er to helt forskjellige telefoner, og det blir som å sammenligne plommer og druer. K750i med sitt flotte lille design, gode kamera og fenomenale skjerm - mot P910i med et helt annet grensesnitt og funksjoner som er bra, men meningsløse om du ikke har et "business behov".

 

Det virker det ikke som du har, for da hadde du antagelig ikke kjøpt K750i i utgangspunktet...

 

Behold den lille du :-)

Lenke til kommentar
Dette er to helt forskjellige telefoner, og det blir som å sammenligne plommer og druer. K750i med sitt flotte lille design, gode kamera og fenomenale skjerm - mot P910i med et helt annet grensesnitt og funksjoner som er bra, men meningsløse om du ikke har et "business behov".

 

Det virker det ikke som du har, for da hadde du antagelig ikke kjøpt K750i i utgangspunktet...

 

Behold den lille du :-)

k750i var et impulskjøp :p

 

endte med en 2 mnder gammel p910i for en pris av 790 kr :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...