Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Om jeg ikke er helt på jordet, så er silver rarespawn for tin, gold er for iron, truesilver er for mithril, dmall- og rich thorium veins. Det medfører riktighet. Begynte med mining/engineering på warlocken min i dag. Reiste til Orgrimmar, fikk skills, hoppet utenfor og ned i Thunder ridge og brukte en 20-30 minutter der. Resultat = 90 copper bars og 40 rough stones. Er lvl26, så jeg trengte ikke å sloss mot noenting, så det er et fint sted hvis man starter med mining litt uti spillet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 i durotar er det genialt mye copper, er du alliance er det masse i dun morogh. bare bruk gatherer, med den kan du gå massevis av runder der. betal lillebroren din en gull, eller noe for at han skal gjøre det. (hvis du lar han spille på accounten din da) mining er kanskje det letteste å levele i, hvis du ser vekkk fra skinning som er så kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå