Frohman Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Altså jeg er low level og har kommet litt langt på mining. Jeg har lært å smelte både tin og bronse, men jeg har ikke funnet noen av delene. Er forsatt i durotar. Copper befinner seg på fjellsiden. Tin befinner seg ved og under vann (har sett dem oftes her) Noen som vet noe mer? Larz Endret 1. oktober 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 thottbot eller allkazam har vel kart over stedene der du finne de forskjellige metallene... bare søk litt der Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Bronze blir forresten laga av tin og copper, og er ikkje noko du kan mine. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 en liten mining guide. http://www.dreadlords.net/60miner.shtml Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Du må nok labbe til nyere områder for å finne andre ting enn Copper. Durotar er vel Copper only slik jeg har forstått det. The Barrens/Stonetalon Mountains/Silverpine Forrest har masser av Tin og Sølv. Videre har Ashenvale/Hillsbrad; Tin og Iron, og Badlands/Arahi Highlands/Alterac Valley; Iron, Gold og Mithril... Dess høyere level på området, dess bedre metall. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Fant Blood Shard da jeg mina idag, hva gjør den? Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Fant Blood Shard da jeg mina idag, hva gjør den? Bruker den for å få en buff av en løk ved flightpathen midtvest i barrens, ellers selger de bra til vendor. Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 er også tin i 1k needles Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Sølv er vel heller random spawn på Tinn-gruver... Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Og gull er random spawn på mithril. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Har 300 i mining med paladinen min på Burning Blade, men det er jo nesten et halvt år siden jeg nådde toppen med han nå. Har også valgt mining med magen min, men jeg får ikke minet Rethban Ore og Incendicite Ore (Quest-items) med henne. På Thottbot fant jeg ut at jeg måtte ha 65 i skill for å mine Rethban Ore, men er det noen som vet hvor høy skill man må ha for å mine Incendicite Ore? Jeg orker ikke å dra tilbake dit for å sjekke, siden jeg ikke er i det området lenger. Jeg har også sjekket AH, spurt på 2. Trade i Ironforge og hørt i guildchatten om det er noen som har noe til salgs, men det er det altså ikke. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 MINING: Copper - 1 Tin - 65 Bronze(smelt)=65 Silver - 75 Iron - 125 Gold - 155 Steel(smelt)-165 Mithril - 175 Truesilver - 230 Small thorium vein - 250 Rich Thorium vein - 275 (Best thing about Rich veins, arcane crystals and diamonds.) Dark Iron - ? Lesser Bloodstone (quest) - 165 Indurium (quest?) - ? Incendicite (quest) - 65 Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Sølv er vel heller random spawn på Tinn-gruver... Og gull er random spawn på mithril. det finnes jo Silver og Gold mines Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Sølv er vel heller random spawn på Tinn-gruver... Og gull er random spawn på mithril. det finnes jo Silver og Gold mines Ja? Gull og sølv er random spawn på spots det er mithril/tin på Lenke til kommentar
royale Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 jeg skal jammen meg få 300 i mining! (er lvl 56) Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Om jeg ikke er helt på jordet, så er silver rarespawn for tin, gold er for iron, truesilver er for mithril, dmall- og rich thorium veins. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Om jeg ikke er helt på jordet, så er silver rarespawn for tin, gold er for iron, truesilver er for mithril, dmall- og rich thorium veins. Jeg har aldri sett truesilver spawne på mithril veins, og jeg har grevd i mange. Men kan godt hende du har rett. Tin > Sølv Mithril > Gull Det jeg har sett hvertfall. Kanskje gull spawner på iron veins og, men er ikke sikker der. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Jeg og trodde at silver, gold og truesilver var slikt som kom som en slags suprise spawn runt vanlige veins men har funnet ut det egentlig bare er så enkelt at: Copper, lvl1+ | Tin, lvl20+ | Iron, lvl30+ | Mithril, lvl40+ | Thorium, lvl 50+.. Og så kommer Silver, lvl 25+ | Gold, 35+ | Truesilver, 45+.. F.eks. helt ned med BB i STV, eller runt BB bruker det somme plasser og spawne Truesilver, men skjeldent.. Dette fordi mobsa akkurat der er 43-45, men ikke fult bare lvl 45+, derfor også en veeeldig skjelden spawn.. Alle veins spawner etter en viss lvl cap, slik tror jeg det fungerer MVH en engasjert Miner Eidt: Leifern' Endret 4. oktober 2005 av Dewd Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Det er ganske mye coppper i Dun Morogh. Hvis du er Warrior er det med en spell som ligner på et lavafjell. Trykker du på det kan du se gruvene Endret 4. oktober 2005 av play`ern Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det er ganske mye coppper i Dun Morogh. Hvis du er Warrior er det med en spell som ligner på et lavafjell. Trykker du på det kan du se gruvene alle minere har den spellen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå