andy-hoe Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Har nå en bærbar pc, men vurderer å selge den. men det som er spørsmålet er om det er vert det? jeg har ikke noe serlig problemer med pcen, ikke noe palget av virus o.l men er bare Nysgjerrig på MAC. Det bruket jeg driver med er vanlig bruk, kansje litt photoshop. Har ikke lyst til å kjøpe en ny mac også finne ut at det ikke var noe lurt, men tror dere at de hadde vært lurt for meg å kjøpe en mac? Hadde planer om å kjøpe en 12" ibook går det bra å se filmer og slikt på en ibook? Endret 29. september 2005 av andy-hoe Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Ikke noe problemer med å se film på Mac'en! Photoshop fungerer også helt utmerket på en iBook 12'. Eneste er at det er en fryktelig liten skjerm. Definer "vanlig bruk" ? Jeg kjøpte min første Mac i april i år, en iBook 14'. Det er det beste PC kjøpet jeg noensinne har gjort! Aldri mer Windblows i mitt hjem Lenke til kommentar
andy-hoe Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Definer "vanlig bruk" ? når jeg sier vanlig bruk så mener jeg surfe på nette, msn....og lignede. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 En iBook 12" passer utmerket til vanlig bruk. Lenke til kommentar
Gadgetman Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Vel... Den største forskjellen når du surfer er at du ikkje får alle de 'artige' spyware programmene og virusa, men det venner man seg til etter hvert... MSN finnes til Mac også, men tror ikkje det støtter Webcam enda. (Og om den gjør det, ikkje regn med at ditt gamle webcamera fungerer, om det ikkje er en dyr modell) Har selv en 12" iBook og er veldig fornøyd med den. Råder deg å sjekke på http://mac1.no og switche guiden der. Masse god info. Et godt sted å se kva som er tilgjengelig av programvare er: http://www.versiontracker.com/macosx/ Lenke til kommentar
leifowe Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Har nå en bærbar pc, men vurderer å selge den.men det som er spørsmålet er om det er vert det? jeg har ikke noe serlig problemer med pcen, ikke noe palget av virus o.l men er bare Nysgjerrig på MAC. 4927659[/snapback] Jeg byttet til mac for ca et år siden av akkurat samme grunn, og er utrolig fornøyd med det. Tok en ganske stor risk ved å pung ut 20000 for noe som hørtes kult ut. Uansett, jeg har ikke angra ett sekund. Lenke til kommentar
J_R_P Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Å bytte til Mac er ikke noe å nøle meg, med mindre du er en "gamer". 12" iBook er et meget godt kjøp. Den kan bli litt varm, med den har fabelaktiv batterilevetid. Og når det gjelder programmer finnes det veldig få programmer jeg savner i Mac OS X. Er ofte omvendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå