lars91 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hei! Jeg er interesert i å vite når dere xboxspillere ute i norden runnet Halo 2 og hvor lang tid dere brukte (cirka) Halo Halo Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 2 dager kjanskje Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Brukte ca 12-14 timer, på heroic. Om man skal spille på legendary(alene selvsagt) kan man lette doble dette tallet. For meg blir dette for vanskelig rett og slett. Rundet det på normal med en gang spillet kom ut, og rundet det på heroic for et halvt år siden. Spiller det ganske ofte online også. Fikk nesten lyst å starte på en ny single player kampanje nå. Likte single player kampanjen litt bedre i Halo 1 dog. Endret 30. september 2005 av StaBBer Lenke til kommentar
myreng Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Brukte vel noe av det samme som staBBer , mn va så feig æ sprang igjennom det på normal , når det kom ut... hehe Holder på å gå igjennom det nu på legendary, bare for moro og litt for treningen sin del selvsagt.. Jeg er enig med staBBer at Halo 1 kampanjen var bedre enn 2ern ... Mn det beste med Halo 2 e jo selvsagt online biten, bruker mange timer der ja...... Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Enig der gitt... får håpe at 3ern har noe mere på lur... kansje kampagnen på 1eren og multiplayeren på 2eren... hadde blitt et bra spill Lenke til kommentar
roolf Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Single player? Har bare testet single player i en halv time til sammen. Spiller bare online... mye. Lenke til kommentar
wolf89 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 ca 15 timer for første gang Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg brukte vel to dager klistret til skjermen med et salig smil rundt munnen før jeg rundet det. Det var på heroic. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg rundet halo2 på 3-4 dager på easy. Men jeg har enda ikke greid å runde H2 på legendarisk Det er nesten plent umulig, med mindre man spiller co-op. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Rundet det for første gang i sommer en gang, men jeg brukte god tid på å gå gjennom spillet. Brukte kanskje rundt 8-10 dager på å bli ferdig. Lenke til kommentar
Chaser Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 nå går d ikke mer en et par timer(ca 8-12 timer) på legendery men første gangen brukte æ ei hel vekke på d no spille æ for d meste online og d e drit bra Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Rundet aldri halo 2 pga det skuffet meg ufattelig mye, ikke pga historien og grafikken, men at det var nesten umulig å holde oversikt kontra Halo. Jeg rundet Halo 1 ett par ganger på Legendary, aner ikke om det er vanskeligere på Halo 2 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Første gang brukte jeg 4 dager, men det korteste er 6 timer! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 fantes det singelplayer på halo 2 jeg spiller det bare onlien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå