Steina Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hei.. På skolen er vi oppdelt i 3 grupper.. Produsenter, Selgere, og den kritiske kilden (som f.eks. IT-avisen) Jeg er i gruppen selgere, og skal fremføre prosjektet i morgen. Vi skal skrive om et oppdiktet skjermkort (AGP2 og greier) med form av en "hot babe", altså en dame. () Jeg skal begynne å prøve å lage det selv nå, men vet ikke hvordan det vil gå. Jeg vil poste mitt resultet her, men håper også at noen av dere vil prøve dere.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Dette bildent tror jeg at jeg skal prøve å bruke.. Damen Også et bildet av et skjermkort.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette, men når jeg har fått kortet til å ha samme form, så kanskje ha bildet av damen svakt over bildet av skjermkortet slik at det vises bedre.. Edit: For at dere skal slippe å lete etter bilder selv, så poster jeg de bildene av skjermkort som kan brukes: Skjermkort 1 - Overfra Skjermkort 2 - Overfra Skjermkort 2 - Under Endret 29. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Resultet ble ikke HELT som jeg hadde forventet, men kan leve med det Laster opp de 2 eksemplarene med forumets vedleggfunksjon siden imageshack er nede atm. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Med hull til viften: Ja, hva synes derer? *Håper på tilbakemeldinger* Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Dette bildent tror jeg at jeg skal prøve å bruke.. DamenOgså et bildet av et skjermkort.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette, men når jeg har fått kortet til å ha samme form, så kanskje ha bildet av damen svakt over bildet av skjermkortet slik at det vises bedre.. Edit: For at dere skal slippe å lete etter bilder selv, så poster jeg de bildene av skjermkort som kan brukes: Skjermkort 1 - Overfra Skjermkort 2 - Overfra Skjermkort 2 - Under "Damen"-linken funker ikke Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 "Damen"-linken funker ikke Haha! Var det eneste han tenkte på ;) Jeg synest det ser bra ut Men med den emne tittelen trodde jeg du mente et gammelt skjermkort som noen kunne klippe\skjære til, slik at det så ut som en dame kropp Men men, det var min tolking av den Lenke til kommentar
lre Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg synest det ser bra ut Men med den emne tittelen trodde jeg du mente et gammelt skjermkort som noen kunne klippe\skjære til, slik at det så ut som en dame kropp Men men, det var min tolking av den Tenkte vel akkuart det samme jeg og Det ser jo for så vidt greit ut, men går nok an å få det mye bedre Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg kan godt stille på opacity hvis du vil Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 "Damen"-linken funker da som den skal til meg, men her er en ny en da: Damen -ny URL Fortelle meg hva jeg må forbedre: Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Jeg kan godt stille på opacity hvis du vil hmm.. Jeg tenkte å gjøre slikt selv, men det ser litt teit ut med halve komponenter på skjermkortet. Også hadde jeg på navnet NANOHARD på kortet på det siste bildet, da det faktisk skal hete det. "Nanohard - Babe-edition." Ingen grisete tenker her nei Edit: Ja, så satte jeg på en ekstra kontakt nede.. Det er fordi at det skal jo tross alt være AGP2 med 24x hastighet, så vi kan si den ekstra kontakten gir ekstra ytelse, også er det bakoverkompetabelt med AGP1 slot'er. Hvis du\dere sjønner.. Endret 29. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 syns ubernabben sin var best bare du mi fixe at du ikke deler kompunentene if ya know what i mean Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Vel, JEG kan ikke redigere mere nå, for nå skal jeg sove, også skal jeg bruke det til skolen i morgen.. Og på skolen har jeg ikke photoshop Etter i morgen er det ferie btw. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 fort gjort i sketchup Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 fort gjort i sketchup olala. Det var veldig bra. Litt lite komponenter, men eller veldig bra. Skriver ut den, så får resten på gruppen bestemme hva det blir. Det er en til som har laget, så håper ikke han har laget noe bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå