Gå til innhold

Ryggsekk til bærbar.

eberland

Anbefalte innlegg

Heisann

er på jakt etter en sekk som har plass og beskyttelse til en bærbar. Ser ut som om det blir en 15" wide så den må være akkurat passe stor. Liker ikke de vanlige firkatete sekkene som finnes og lurte på om det fantes en versjon som så litt mer "valig-skolesekk" ut? Bør være god å ha på ryggen og.

Noen som vet?

Endret av eberland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en meget bra sekk fra HP. De har laget en sekk beregnet for bærbar pc. Den er da plassert i ryggen i en egen beskyttet lomme. Det er også god plass til bøker.

Den er et veldig komfortabelt bære-håndtak i den, som er praktisk å bære i om du har en sekk til.

Lenke til kommentar
Sjekk www.ucarry.no :)

Tror ikke jeg vil anbeafale ucarry.no. Bestilte to produkter fra siden deres 8. september og har enda ikke fått de i posten. Har også sendt flere mailer uten at de har giddet å svare på de en gang. Det endte med at jeg møtte kjøpe det jeg skulle ha et annet sted og jeg kommer i hvert fall til å nekte å betale hvis det noen gang dumper ned i postakassen min fra ucarry.no.

Lenke til kommentar
Axio hadde en del "WOW" produkter...

Så fete ut dem da..

Så ikke ut som dem finnes i Norge da... Distributør i Sverige..

SWEDEN

...

WEB: www.macoteket.se

Har bestillt meg en Hybrid fra Macoteket, de skulle ha 600,- i frakt. Den er sendt med Posten, men jeg vet ikke når den kommer. Tenkte å dele mine erfraringer med både Macoteket og Axio så fort jeg får den.

Lenke til kommentar

Anbefaler Crumpler jeg - kjøpte min da jeg var på Apple-Expo i Paris til min 12" PowerBook (de har til 15" Widescreen også) og er utrolig fornøyd. I Norge er det vel bare ucarry.no og apple.no som fører sekkene online? Anbefaler i så fall at du kjøper fra apple.no - kjæresten min venter enda på sin Crumpler bag hun bestilte for fire uker siden fra ucarry.

T9053_lm.jpg

Lenke til kommentar
kjæresten min venter enda på sin Crumpler bag hun bestilte for fire uker siden fra ucarry.

Som jeg skrev er jeg i akkurat samme situasjon... Bestilte veske og second skin fra ucarry.no og har enda ikke fått det. Endte med at jeg i går gikk ned på Applebutikken her i byen (bergen) og kjøpte en second skin der, siden jeg er nødt til å ha det for å kunne bruke pcen som en bærbar heh. Lurer på om jeg noen gang kommer til å motta noe fra ucarry.no, de har ikke svart på mail og heller ikke skrevet noe om forsinkelser på sine hjemmesider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...