Shuttle Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Heia får dere full skjerm på deres k750i når dere ser på film? Jeg får ikke full skjerm,men en svart kant runt på alle sier håper noen kan svare her,og kosn man eventuelt fikser dette.. Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg trykker på "mer" og velger "fullskjerm(modus)" Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Jeg trykker på "mer" og velger "fullskjerm(modus)" Kosn verson har du da?får det går ikke ant på min Altså firmaware Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Når du ser filmer fra File Manageren, får du desse svarte linjene rundt. Visst du ser filmene i mediaplayeren derimot, blir fullskjerm filmer over hele skjermen uten svarte kanter;) Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Når du ser filmer fra File Manageren, får du desse svarte linjene rundt. Visst du ser filmene i mediaplayeren derimot, blir fullskjerm filmer over hele skjermen uten svarte kanter;) Takker så mye det funket kjempefint Lenke til kommentar
JokkMok Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 men dette var jo egnetlig greit å finne ut av ja Har irritert meg over det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå