beji Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) heisann, jeg lurer bare på om d er vits å vente med å kjøpe telefon?? k750, w800 og 6230i? er jo liksom ikke så veldig spesielle?? er d noe kult som kommer snart som er verdt å vente på?? til en greiere pris?? venter liksom på å finne den rette T630èn går snart i veggen! Endret 30. september 2005 av beji Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) "Viss du venter på noe bra, venter du forgjeves!" Det kommer alltid noe nytt som gjør at det kan være verdt å vente, men da blir det heller ikke noen ny telefon, viss du tenker slik. Kjøp deg en telefon nå, viss du føler for det og har nok penger. Det neste som kommer på markedet, er videreutvikling av 3G, det virkelig store som ikke helt har tatt av. Endret 29. september 2005 av pologutt Lenke til kommentar
oddity Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg venter på en billig 3G telefon med en skjerm som funker til å surfe på nettet med (ikke gjennom opera mini). Pluss at 3G skal bli billig å bruke.. Lenke til kommentar
beji Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Hva av telefoner som er på markedet nå?? tenkte å bruke rundt 2000kr har sett på 6230i som er en greit telf men liksom ikke noe mer. har lyst på klapp klapp telefon, men er liksom ikke noe greit med mp3 minnekort og blåtann??(med en grei størrelse) drømmer om W900i Lenke til kommentar
oddity Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Skulle til å anbefale samsung e730 fordi jeg trodde den tok minnekort, men i følge amobil gjør den ikke det... Lenke til kommentar
beji Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 nei, den gjør devserre ikke d Lenke til kommentar
oddity Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ellers har du jo qtek 8020. Jeg ville lett valgt den fremfor nokiaen, men den er jo heller ikke klapp-klapp. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Du kompis, du kan ta deg bryet med å skrive fullstendige setninger. Du skriver ikke SMS nå Lenke til kommentar
oddity Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg kompis? Har du lite å finne på holtemann? Alle skjønner hva folk mener i denne tråden, eller? Er vel ikke noe vits i å klage på rettskrivning og detaljer? jaja... Lenke til kommentar
Launch Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kommer hele tiden noe nytt så skal du vente på noe som er hakket bedre før du kjøper mob så blir du gående noen år K750i dekker nok de fleste behovene til mange (Kan også softmoddes til W800) Lenke til kommentar
beji Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 (endret) liker egentlig 8020 kan ikke dere komme med noen gode argumenter for å kjøpe den ?? hva med menyer og sånn på den?? hvordan er den å skrive sms på? er d ikke VGA kamera på den ?? eneste er at jeg mener den er dyr i forhold til hva du får av funksjoner gidder ikke å kjøpe en telefon til ca2500 med d abbonementet jeg skal ha (har ringkontant) vil helst ha noe bedre enn vga kamera! Endret 30. september 2005 av beji Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg kompis? Har du lite å finne på holtemann? Alle skjønner hva folk mener i denne tråden, eller? Er vel ikke noe vits i å klage på rettskrivning og detaljer? jaja... ja det er vits. Utrolig plagsomt å måtte gjette seg til hva de "forkortelse" han bruker betyr og skaper unødvendig tankearbeid når man leser posten Lenke til kommentar
beji Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 hva med å drite i å krangle om forkortelser osv... og heller kanskje svare på spørsmål?? så kan vi heller lage en krangle tråd!?! Lenke til kommentar
oddity Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 8020 kjører jo windows, da! Det er litt fett. Du får med msn for eksempel. Dessuten pleier visst qtek å putte ganske kjappe prosessorer i telefonene sine, så jeg tviler på at den kommer til å bli en sinke.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Minner trådstarter om at sms-språk ikke er tillatt. Vennligst rett emnetittelen ved å bruke "edit" knappen. Lenke til kommentar
beji Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 beklager at jeg har såret dere som ikke skjønner sms-srpåket skal ta og endre tittelen slik at dere får sove i natt håper dere kan slappe av nå!! Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Du kan vente på Siemens S75. Den har mye funskjoner til en bra pris! S75 kommer i november og vil koste i underkant av 2500kr! Her kan du se nærmere på mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå