Sexy Sadie Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Min bærbare nekter å ta til seg strøm, jeg må være sikker på at den jobber når jeg vil det, men den har nettopp begynt å nekte på det. :gråter: Endret 29. september 2005 av Sexy Sadie Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hva mener du? Fungerer ikke batteriet? Lenke til kommentar
Sexy Sadie Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Jeg vet ikke hva jeg mener, jeg har ikke peiling. Den jobber litt og så slutter alle indikatorene å lyse, og så er alt svart. Og så etter noen timer så jobber den litt igjen. Lenke til kommentar
rikardo Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Skrur den seg helt av plutselig og nekter å fungere for et par timer? Lenke til kommentar
Sexy Sadie Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 rikardo skrev: Skrur den seg helt av plutselig og nekter å fungere for et par timer? '¨ Like presist hva den gjør. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Spacix2 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 hadde samme problemet med min gamle, det var no trøbbel med hovedkortet så vidt jeg vet, måtte iaf bytte hovedkortet og batteriet.... Lenke til kommentar
Sexy Sadie Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Spacix2 skrev: hadde samme problemet med min gamle, det var no trøbbel med hovedkortet så vidt jeg vet, måtte iaf bytte hovedkortet og batteriet.... Får jeg gjort det hos selger? Lenke til kommentar
Sexy Sadie Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Jeg er redd gutter, jeg trenger maskinen i høst. Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Jeg hadde delvis det samme problemet på min Acer 8103, sendte den til inn til Acer, og nå fungerer den strålende. Byttet batteri , og ettellerannet som har med strømsforsyningen å gjøre inne i maskinen... Endret 29. september 2005 av NakedChef Lenke til kommentar
Sexy Sadie Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Maskinen er ikke året heller. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Om maskinen din ikke vil lade eller bruke strømadapter leverer du den inn der du kjøpte den for sjekk og reparasjon. Om dette er en produksjonsfeil, dvs at du ikke er skyld i feilen skal dette repareres gratis, dvs at du ikke skal betale noe for reparasjon. Så ta kontakt med butikken, og jeg er rimelig sikker på at dette ordner seg uten problemer . Lenke til kommentar
Sexy Sadie Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Takk Alastor. Lenke til kommentar
norse5051 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg hadde et lignende problem på min bærbare maskin i sommer, ringte en guru som har litt mer peiling enn meg, og han ba meg ta ut batteriet og så sette det inn igjen. Etter dette lille fiksfakseriet så har maskinen fungert kjempefint. Kanskje en mulighet å teste dette på din maskin også. Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Sexy Sadie skrev: Takk Alastor. Tar den ikke lading kan det være pga ac pluggen i maskinen er sløv. En vakkelkontakt. Er den under 1 år så skal det gå på garanti. De fleste bærbare leveres med 1-2-3 års garanti. Men lyser lade led et uansett om du beveger på pluggen til adapteret? Prøvd med ekstern skjerm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå