Hittman Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Når jeg prøver å laste ned en torrent dukker det bare opp en feilmelding som sier "Error connecting to tracker". Denne fortsetter å dukke opp uten at nedlastingen starter. Kjører slack 9.1 og bruker den vanlige bittorrent klienten uten gui. Har og forsøkt BitTornado med samme resultat. Har ingen problemer hvis jeg forsøker å laste ned torrenten på windows-maskinen min. Begge maskinene står bak samme router. Kjørte tidligere slackware 9 på maskinen og da virket bittorrent uten problemer. Noen som har vært borti lignende problemer eller vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
olear Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det kan hende at faktisk trackeren er nede/har problem. Prøvd med nyeste versjon av BitTorrent/BitTornado? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Har ingen problemer hvis jeg forsøker å laste ned torrenten på windows-maskinen min. Prøver å laste ned samme torrent i windows og det går uten problemer. Det burde vel tilsi at trackeren er oppe? BitTornado er nyeste versjon, Bittorrent er av en litt eldre versjon(3.4.2). Lenke til kommentar
olear Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Da kan det være problem med Python, du kan sjekke om det går bedre med 2.4. Anbefaler en oppgradering til nyeste stable release av Slackware (10.2), hvis det er mulig såklart. Du har sikkert dine grunner til å kjøre 9.1. Endret 29. september 2005 av olear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå