perkh Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hei, jobber med bilder (ikke profesjonelt), og ønsker å kjøre to skjermer ved siden av hverandre. Hva vil dere anbefale av 19 toms, med tanke på at skjermene bør være gode på bilder, og ha tynne rammer (siden de skal stå ved siden av hverandre)? Pris: 3000-3500 pr. skjerm (er det lite?) Tips gjerne om gode skjermer som jeg kan få ved å legge til litt på nevnte sum. PH P.S. Skal overhodet ikke brukes på spill. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Eizo S1910 har tynne rammer, og meget bra bildekvalitet, men koster dessverre mer enn det du nevner (S1910 koster ca 4800,- hos Komplett). Rammen er på 13mm på hver side av bildet, jeg tror det er noe av det tynneste som har kommet hittil. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 kan anbefale Benq FP937s (uten +).. Den har de egenskapene du ser etter, ligger i din prisklasse, og har etter min mening tynne rammer. rammen er ca 16-17mm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå