Jimstar Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 halla, sorry for dårlig emnetittel! Jeg skjekka akkurat kontoen min, og ICA har trukket 410 kroner fra kontoen min den 5 september. Jeg har sikkert vært på ica, siden jeg bor ved siden av, men jeg er helt bombesikker på at jeg aldri har brukt så mye penger! så jeg ble såklart fly forbanna. det jeg lurer på er om det er mulighet for å få tilbake penger fra dem? Hvis noen har peiling på sånt.. denne tråden er kanskje ikke så veldig vits i å lage siden jeg skal dit imorgen å klage, men hadde vært fint om noen gir meg en anelse så jeg slipper å lure Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kanskje du har kvittering? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 du må nok ha kvittering vil jeg tro. ellers kan det bli vanskelig å overbevise dem, med mindre de har en ekstremt god service og særdeles hyggelig butikksjef da.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ser ut som du er født i 1990, da har du mest sansynlig Electron-kort, av ett eller annet slag. Her i Norge får man vel ikke brukt det kortet uten kode. Så enten har du brukt 410,-, eller så har du lånt vekk kortet, eller så har kassadamen/-mannen slått inn feil beløp, og du har ikke lagt merke til dette. Uansett vil du få en vanskelig sak uten kvittering. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Trådstarter var kanskje litt beruset når dette skjedde Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 har ikke slike butikker et register over handler gjort over en hvis periode da? Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 jo det var akkurat det jeg tenkte selv. men det var 5 september, så forhåpentligvis har de register på en mnd eller noe. Jeg syntes det er rart om kvitteringen spiller så stor rolle.. postbanken eller ica har nok en utdypet kvittering... jeg skal ha tilbake de pengene! Jeg hadde tenkt til å kjøpe span cd'ene istedet for å laste dem ned siden jeg for en gangs skyld hadde (trodde jeg) penger!! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 du må nok ha kvittering vil jeg tro. Hvordan kan han ha kvitering på noe han IKKE har kjøpt ? :S er ikke det hele poenget ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Sjekk om dem har vareregister, samt om dem har videoovervåkning i kassen. Om så, kan du se om varene du handla tilsvarer 410 spenn, eller om kassadama vippa deg for noen lapper ekstra. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 har ikke slike butikker et register over handler gjort over en hvis periode da? Det har de nok, måtte selv inn å titte i registeret der jeg jobber etter en kunde etterlyste en halv million kroner. Dog spørs det hva en titt inn der kan bevise i dette tilfellet, den som satt i kassa husker neppe akkurat denne hendelsen, og selv om det er kjøpt varer for 200 kan man fint ta ut 200 ekstra. Dessuten, i forhold til evt. register de har, tar neppe vare på det til evig tid. Selv vil jeg tro det som kan "løse" akkurat denne situasjonen er om det er påvist eksempelvis 400 for mye i en kasse den dagen, ellers blir det veldig ord mot ord. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 ja det var littegranne flaut.. på fra banken til selveste ica kom jeg på at jeg faktisk har tatt ut 400 kroner. jeg tenkte aldri på at man kunne ta ut ekstra penger, så dermed var saken så inviklet. men nå har vi fått klarert at det er bare hukommelsen min det er noe med... takk for alle svar Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Du godkjenner jo beløpet når du taster pin-koden din og trykker ok... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) neeever mind Endret 30. september 2005 av kverna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå