Beining Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hei, Fikk min iPod Nano for noen timer siden, og omtrent det første jeg gjorde var å prøve å fikse lyden med GoPod! Men, problemet er at den ikke finner noen iPod Brukte det på min gammle 40GB genersjon4 iPod, og det funket kjempe bra og lyden ble mye bedre. Skjønner ikke hva det kan være på Nanoen... Takker for hjelp Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Programmet støtter sikkert ikke nanoen, kanskje det kommer en oppdatering som støtter nano. Lenke til kommentar
Beining Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Får da for guds skyld håpe det! Lenke til kommentar
manav Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 hva gjør gopod for "å fikse lyden"? Har selv en ipod mini og ble litt nysgjerrig... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 hva gjør gopod for "å fikse lyden"? Har selv en ipod mini og ble litt nysgjerrig... Det opphever vel den beryktede volumsperren EU fikk innført for en tid tilbake. Det gjør nok ikke lyden bedre, bare høyere. mp7,5racing: Latsekk. Det første som står på goPods nettsider er at det er iPod- og iPod mini-kompatibelt. Lenke til kommentar
Beining Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Hehe... ja så det, men trodde kanskje de ikke hatt oppdatert siden, men at det funket. Jeg synes lyden blir bedre med GoPod, mere bass osv.... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 mp7,5racing: Hvordan kan du synes at lyden blir bedre, når ingenting annet enn en volumøkning finner sted? Eneste må være hvis headsettet ditt spiller bassen bedre hvis den får litt mer guffe å jobbe med, men da burde den også spilt de andre frekvensene bedre også, og da vil jeg tørre å påstå at du har et dårlig headset hvis dette ikke skjer. Lenke til kommentar
Jay Sparrow Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Se her: http://gopod.free-go.net/gopod_nano.zip Riktignok en betaversjon, men den fungerte flott her. Lenke til kommentar
Beining Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 mp7,5racing: Hvordan kan du synes at lyden blir bedre, når ingenting annet enn en volumøkning finner sted? Eneste må være hvis headsettet ditt spiller bassen bedre hvis den får litt mer guffe å jobbe med, men da burde den også spilt de andre frekvensene bedre også, og da vil jeg tørre å påstå at du har et dårlig headset hvis dette ikke skjer. Jeg mener med de orginale hodetelefonen blir lyden bedre... Er mange som har prøvd min iPod fø å etter å sier at lyden blir mye bedre.... Hvordan skjønner egentlig ikke jeg heller, men sant er det nå så Lenke til kommentar
manav Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Lurer på en ting... Hvis volumet blir høyere betyr det at ipoden bruker mindre batteri med gopod når volumet er på 3/4 mot fult uten gopod (noe som gir likt volum)? Hvis dere forstår hva jeg mener... I så fall hadde det jo vært nyttig. Det eneste negative med min Ipod er batteri levetiden. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) http://gopod.free-go.net/. Står den støtter nano nå vertfall Endret 9. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jepp, nye 1.3 versonen gjør det ja! Endret 9. oktober 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Lurer på en ting... Hvis volumet blir høyere betyr det at ipoden bruker mindre batteri med gopod når volumet er på 3/4 mot fult uten gopod (noe som gir likt volum)? Jeg kan ikke på noen måte se for meg at det skulle være slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå