Gå til innhold

Battlefield 1942 mp demo ute nå...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er det beste FPS spillet jeg har spilt siden Codename Eagle (men codename eagle er fortsatt best). Omtrent alle de beste serverene har passord, så man kan få litt problemer hvis man ikke har kontakter ;P. Men det kommer nok mange bra public servere snart. Gleder meg utrolig mye til fullversjonen, har allerede forhåndsbestilt. På bfnation er det også masse linker til steder hvor du kan laste ned.

Lenke til kommentar

jeg har hatt noen problemer selv men det er jo bare en demo.

men rart at du ikke får inn noe som helst?

kansje nedlastinga di klikka?

eller lydkortet som bugger?

det var en ganske stor liste over ting som ikke var kompatible med demoen.

[ Denne Melding var redigert av: minimum payne på 2002-08-18 23:23 ]

Lenke til kommentar

quote:

Spillet nekter å starte på min Winxp....kommer opp en sort skjerm..og så bare forsvinner det og jeg er tilbake i windows.

anyone else?

AKIRA

unquote.

(noen må lære meg det der utdrag greiene)

Men et tips, format c:, og legg inn win2k om du absolutt må ha windows;) (det beste er sef linux men win2k er dugelig til spilling)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-18 23:22, minimum payne skrev:

jeg har hatt noen problemer selv men det er jo bare en demo.

En demo er en demonstrasjon på hvordan spillet er, og jeg er skuffet over hvordan demoer har utviklet seg til å bli gjennom årene. I mange tilfeller er det heller en uferdig versjon vi får spilt, og ikke en holdbar referanse for hvordan spillet faktisk er. Slik jeg oppfatter demoer, bør de reflektere hvordan spillet er, og hvis man har problemer med å spille demoen er det mest logisk at man også får problemer med retail. Men sånn er det altså ikke lenger, dessverre syns nå jeg. Når selskapene produserte spill før, var de mer avhengig av gode salgstall. Nå virker det som om de ikke satser like mye på gode demoer som før for å lokke kjøpere.

Lenke til kommentar

Vel det er jo en mulighet at spillselskapene ikke satser så mye på demoer siden de vet at de fleste som kjøper spill kjøper dem usett.

med det mener jeg ikke dere som leser her. dere er erfarne spillere og er ikke redde for demoer, men mange som jeg kjenner hater demoer. de er ikke flinke til å administrere demoene som de legger inn og er generelt imot å legge inn demoer på maskinene sine.

men de kjøper spill som bare f.... allikevel.

mest hvis de får et spill anbefalt, men også mye på impuls. når de står i butikken ser de et spill de synes ser fett ut og kjøper det. Tipper de fleste produsentene er klar over dette. bare se hvordan spillenes innpakning har forandret seg de siste 5 årene. nå er de dødsstilige og ser ut som filmer, før var det svære pappesker og blasse tegninger på fremsiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...