Gå til innhold

Priser på T-shorter på konsert?

AndersT2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meeget dyrt å kjøpe gensere og andre klær på konsert ja. Men ofte er det helt unike trykk som bare selges under turneen og blir umulig å få tak i etterpå.

Det er litt stas å ha en genser der Oslo står på ryggen blant turnedatoer, ikke bare en standard DT-genser med logo på. Men man skal ha penger, ikke kort med seg. De tar kun mot penger.

Ikke er jeg en unge og ikke bruker jeg "alle" sparepengene mine på det, har man jobb er det en halv dags arbeid :)

En genser kan koste fra 300-500 kr.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det er på Oslo Spektrum, og det er et av verdens største progmetal-band som spiller.

Ett av verdens største prog band? De er vel verdens største prog band. Og etter min mening også verdens beste band.

Er heller ingen unge, så om genserene koster opp i mot 500 så gjør det meg ingenting. Viste at de normalt er dyrere enn vanlig butikker (uten trykk), men må vel vite hvor mye man må ta med seg.

Takk for svarene.

Lenke til kommentar
Det er på Oslo Spektrum, og det er et av verdens største progmetal-band som spiller.

Ett av verdens største prog band? De er vel verdens største prog band. Og etter min mening også verdens beste band.

Bitex har rett, du har feil.

(Gjelder ikke hva som er best, men størst)

Lenke til kommentar

Hvilken Prog metal band er større enn Dream Theater da?

Lenke til kommentar

Hvilken Prog metal band er større enn Dream Theater da?

Du skrev progband. ikke metalprog :)

Lenke til kommentar

Du må nok beregne ihvertfall 300 spenn for å få med deg et skjerf eller lignende.

Litt artig at dette kom opp nå, for jeg hadde et ryddesjau på loftet her om dagen, og da fant jeg bl.a.

Skjerf fra Saxon konsert (Rockefeller)

Skjerf fra Status Quo konsert (Skedsmohallen)

Skjerf fra Monsters Of Rock ( Råsunda Stadion) Scorpions/Ozzy

Skjerf fra Deep Purple/Status Quo konsert (Valle Hovin)

Skjerf fra ZZ Top konsert - (Drammenshallen)

Skjerf fra Motorhead konsert - (Valle Hovin)

Skjerf fra AC/DC Blow Up Your Video - Drammenshallen

+ en del andre band.

Skal love deg at vi hadde mye moro under disse turene og hadde det ikke vært for kronene jeg la ned i skjerf ville sannsynligvis mange gode minner vært borte for alltid:)

Lenke til kommentar

Sånn jeg ser det også, en turneskjorte/flagg er noe spesiellt man forbinder med å faktisk ha vært på konserten. Så det er verdt mere enn en skarve 100-lapp for meg.

Jeg dro med meg en genser til 350 kr. Ikke så ille til et klesplagg å være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...