AndersT2 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Skal på Dream Theater konserten i morra (den 30.09.05). Og tenkte å gå til anskaffelse av ett par T-shorter. Men siden standene ikke tar kort, så må man ha med kontanter. Hvor mye pleier disse prisene å ligge på? (tenker ikke bare DT, men normal prisen på konster) Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Regn med 150-200 kr. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Regn med 150-200 kr. Tull! Pleier å være alt fra 300 til 1000.. Kan være noe capser og sånn der som koster kanskje rundt 150. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 250-350 for t-skjorte 350-500 for genser 150-200 for diverse småartikler Sånn ca. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 De er alle ute etter å robbe deg, og stakkars små unger som blir lurt til å bruke alle sparepengene sine på stygge t-skjorter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Meeget dyrt å kjøpe gensere og andre klær på konsert ja. Men ofte er det helt unike trykk som bare selges under turneen og blir umulig å få tak i etterpå. Det er litt stas å ha en genser der Oslo står på ryggen blant turnedatoer, ikke bare en standard DT-genser med logo på. Men man skal ha penger, ikke kort med seg. De tar kun mot penger. Ikke er jeg en unge og ikke bruker jeg "alle" sparepengene mine på det, har man jobb er det en halv dags arbeid En genser kan koste fra 300-500 kr. Endret 29. september 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvor er den konserten? Da jeg var på Rammstein konsert stod det en "luring" på vei ned til tbanen fra Spektrum og solgte Rammstein tskjorter/gensere etc, til en litt billigere penge enn inne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det er på Oslo Spektrum, og det er et av verdens største progmetal-band som spiller. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Det er på Oslo Spektrum, og det er et av verdens største progmetal-band som spiller. Ett av verdens største prog band? De er vel verdens største prog band. Og etter min mening også verdens beste band. Er heller ingen unge, så om genserene koster opp i mot 500 så gjør det meg ingenting. Viste at de normalt er dyrere enn vanlig butikker (uten trykk), men må vel vite hvor mye man må ta med seg. Takk for svarene. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Regn med 150-200 kr. Tull! Pleier å være alt fra 300 til 1000.. Kan være noe capser og sånn der som koster kanskje rundt 150. 300-1000 for en t-skjorte? Ja, da er jeg tydeligvis ikke oppdatert på dette. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Det er på Oslo Spektrum, og det er et av verdens største progmetal-band som spiller. Ett av verdens største prog band? De er vel verdens største prog band. Og etter min mening også verdens beste band. Bitex har rett, du har feil. (Gjelder ikke hva som er best, men størst) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Når spiller Journey?! Jeg begynner å bli grådig lei av at alle bandene bookes i hovedstaden. Håper at Senterpartiet tar tak i dette og fordeler de store konsertene utover resten av de store byene og. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Det er på Oslo Spektrum, og det er et av verdens største progmetal-band som spiller. Ett av verdens største prog band? De er vel verdens største prog band. Og etter min mening også verdens beste band. Bitex har rett, du har feil. (Gjelder ikke hva som er best, men størst) Hvilken Prog metal band er større enn Dream Theater da? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Det er på Oslo Spektrum, og det er et av verdens største progmetal-band som spiller. Ett av verdens største prog band? De er vel verdens største prog band. Og etter min mening også verdens beste band. Bitex har rett, du har feil. (Gjelder ikke hva som er best, men størst) Hvilken Prog metal band er større enn Dream Theater da? Du skrev progband. ikke metalprog Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Du må nok beregne ihvertfall 300 spenn for å få med deg et skjerf eller lignende. Litt artig at dette kom opp nå, for jeg hadde et ryddesjau på loftet her om dagen, og da fant jeg bl.a. Skjerf fra Saxon konsert (Rockefeller) Skjerf fra Status Quo konsert (Skedsmohallen) Skjerf fra Monsters Of Rock ( Råsunda Stadion) Scorpions/Ozzy Skjerf fra Deep Purple/Status Quo konsert (Valle Hovin) Skjerf fra ZZ Top konsert - (Drammenshallen) Skjerf fra Motorhead konsert - (Valle Hovin) Skjerf fra AC/DC Blow Up Your Video - Drammenshallen + en del andre band. Skal love deg at vi hadde mye moro under disse turene og hadde det ikke vært for kronene jeg la ned i skjerf ville sannsynligvis mange gode minner vært borte for alltid:) Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Da jeg var på Rammstein konsert stod det en "luring" på vei ned til tbanen fra Spektrum og solgte Rammstein tskjorter/gensere etc, til en litt billigere penge enn inne. Er du fan så handler du offisiell merchandise og ikke piratprodukter... Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Regn med 150-200 kr. Tull! Pleier å være alt fra 300 til 1000.. Kan være noe capser og sånn der som koster kanskje rundt 150. 300-1000 for en t-skjorte? Ja, da er jeg tydeligvis ikke oppdatert på dette. Var sånn på Maiden.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Sånn jeg ser det også, en turneskjorte/flagg er noe spesiellt man forbinder med å faktisk ha vært på konserten. Så det er verdt mere enn en skarve 100-lapp for meg. Jeg dro med meg en genser til 350 kr. Ikke så ille til et klesplagg å være. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 T-skjortene kosta 230 kr, om noen skulle lure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå