Bone Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hei! Kan noen hjelpe meg med å finne alle "merkedager" som dere vet om? Ikke noe tull, men ordentlig "merkedager" av alle slag. Alt dere kommer på, bare at det ikke er noe dere finner på!? Hva tenker jeg på? Jo, jeg tenker på ting som "vanlige flaggdager" som Kongens bursdag, 17. mai, osv.. Men, jeg tenker spesielt på dager (som f.eks i dag) som "Fårikålens dag", jeg tenker på "Tine -dagen" (som jeg vet finnes), (spis) Egg-dagen, osv, osv.. Tenker også (litt) på Bursdager, osv av diverse kjendiser.. Jeg skal faktisk bruke dette til noe (hvis jeg klarer å få samlet en del her), med fårhåpentligvis deres hjelp. Hvis dere ikke får brukt det til noe, så får dere ta det som (u)nyttig/vittig informasjon. Blir det stor interesse for tråden, så skal jeg editere første post så alt samles der, og blir sortert kronologisk.. Takker for all hjelp! Just to start it all off; September, 29: Fårikål -dagen Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kong Haralds fødselsdag: 21. feb. Norges nasjonaldag: 17.mai Min fødselsdag: 28. des. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Nyttårsdag 6. februar - Samisk Nasjonaldag 21.januar - HKH Prinsesse Ingrid Alexandras fødselsdag 21.februar - H.M. Kong Haralds V. fødselsdag Påskedagen (Bevegelig) 1. mai - Offentlig høytidsdag 8. mai - frigjøringsdagen 1945 17. mai - Grunnlovsdagen Pinsedag (Bevegelig) 7. juni - Unionsoppløsningen 1905 4. juli - H.M. Dronning Sonjas fødselsdag 20. juli - HKH Kronprins Haakons fødselsdag 29. juli, Olsok 19. august - HKH Kronprinsesse Mette - Marits fødselsdag 1. Juledag Lenke til kommentar
EVH Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 September, 29: Fårikål -dagen Var det seriøst det vi flagra for idag? Bare satt opp flagget jeg, siden jeg så alle naboene hadde det oppe. Fårikål -dagen? Hva faen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Bursdagen min, og jula. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 2. mai: Min bursdag 2. mai: David Beckham sin bursdag 24. Oktober: Eple-dagen 24. Oktober: FN-dagen 1. Mars: Erik Bye sin bursdag Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 23. Januar - Rutger Hauer sin bursdag. 10. Desember - dagen Edward D. Wood Jr. døde. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Google er din venn. Eller: Just f///ing google it. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 1. mai. Min bursdag, og arbeidernes dag. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 September, 29: Fårikål -dagen Var det seriøst det vi flagra for idag? Bare satt opp flagget jeg, siden jeg så alle naboene hadde det oppe. Fårikål -dagen? Hva faen? Vet ikke direkte om det er en flagg dag.. men, det er en sånn dag hvor alle bør spise fårikål, osv.. Markere fårikål! .. vi hadde fårikål på jobben i dag også.. But anyway! Takk for alle hjelp! Keep 'em coming!! og, hvis dere tar bursdag på personer, ta gjerne med årstall også! Takk!! Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Sjekk her, merkedager hver dag (nesten ) Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 9. mars. Den er ikke offentlig men burde bli det, ettersom det er min bursdag Var det en dårlig post? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) :!: Min bursdag er de hellige ulykkers dag i Mexico i år. Måtte fikse på landet, var Mexico, ikke Mongolia. Endret 29. september 2005 av Koffert Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hehe, min bursdag var på "Heroes' Day" i Angola, og neste år er den på "Heroes' Day" da også! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 så har vi jo farsdag, morsdag og kvinnedagen men aner ikke hvilke datoer det er snakk om :\ Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 "Donut Day" i USA 3. Juli! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Fødselsdagen min, 17. mai og Jula. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 julaften, nyttårsaften, 17-mai og bursdagen min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå