Furiouz Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Heisann. Har her to maskiner, har noen filmer jeg vil overføre til den andre dataen og omvendt. Lurer nå på hvordan jeg får satt opp et delt nettverk. Kan noen hjelpe meg med det? begge maskinene kobles opp igjennom en switch. Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Mulig dette kan hjelpe deg Link Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hei Ta også en titt i annonseringene her i nettverkskategorien, der finner du svar! Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 jeg fikk det til.. men da jeg endret ip'en manuelt på maskinen kom jeg ikke inn på internett. hva er galt? Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 sett no at pc'na skal mota ip automatisk Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 men da får jeg ikke delt dokumenter... datamaskinen finner ikke hverandre. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 sett auto på begge, da SKAL de finne hverandre! Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 men det gjør de ikke! Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Har du satt på automatisk mottakelse av ip på begge maskinene og deretter fulgt de guidene du har funnet? Hva er det som ikke går? Screenshot? Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 først enable jeg deling på begge maskiner. Så prøvde jeg å pinge den ene maskinen fra den andre, det gikk bra. Så satt jeg dem til like arbeidsgrupper. Deretter så bare jeg inn filene jeg skulle dele i delte dokumenter. Men når går på mine nettverksteder og vis i arbeidsgrupper finner jeg ikke den andre maskinen. FÅr heller ingen errors. Så satt jeg ip til manuelt, da fant maskinene hverandre, men da kom jeg ikke på internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå