smeboe Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Dax = Billigskvip som ødelegger håret. Personlig erfaring? Brukt dax i noen år, og håret er da der enda. Vel, du får det vel ikke lett ut av håret, er vel det han tenker på. Man kunne heller skaffet seg en tube superlim... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Dax = Billigskvip som ødelegger håret. Personlig erfaring? Brukt dax i noen år, og håret er da der enda. Du er 15 år, la oss stille det samme spørsmålet om 10 år Mr. Bowlingball. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 DAX funker fint, men er helt for jævli å ta ut! Må helst bruke avfettnings middel som er beregnet på biler :!: Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Må innrømme at jeg ikke har lest hele tråden, men har sett en del postere som synes blank voks (typisk dax, sweet georgia brown, define, etc) fungerer bra. Det som er saken med slik typer voks er for det første at det trengs en ganske så drøy dose for å forme håret slik du vil. Videre vil voksen sette seg noe voldsomt fast i håret, som gjør den vanskelig å vaske ut, som igjen vil påvirke hår og hodebunn. Når voksen varmes opp etter kort tids bruk, vil den "smelte" og "renne" ned til hodebunnen. Håret står igjen med temmelig lite volum, og med et kjipt fettete preg over seg. Med andre ord, hvis du er ute etter å ha håret i noen år, og ikke er av typen som kler en glinsende sleik, vil jeg anbefale deg bytte over til en god matt voks. Typisk matt voks som er lett å få tak i er Renati, som jeg så var nevnt tidligere i tråden. Koster vel 3-4 ganger så mye som Define, men er absolutt verdt det. Styler man håret fra bunnen og ut med en matt voks, vil dette som regel gi hold hele dagen. Skulle man ha behov for å bruke lue underveis, kan håret som regel styles tilbake uten bruk av mer voks. Det er litt sent nå, så det ble litt langt og usammenhengende dette her. God natt Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg tror det kommer mye ann på håret. Noen har hår som ikke forandrer formen ved bruker av cap/lue, men andre har det. Sånn som mitt hår.. Jeg bruker KMS Hair Play. (Eller hva den heter..) Funker for meg. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ok, etter det jeg har skjønt er Fudge, Renati og Define bra!Men jeg vet ikke hvor man kan kjøpe Renati og Fudge? Noen som kan fortelle? Ninas frisør.. Taha! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Gozzer: Takk for det eneste sikkelige innlegget som har blit postet her Tror jeg går for Renati! Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Lilla dax er ikke som de andre dax typene. Lett å påføre, lett å vaske ut, og gjør at håret kan formes resten av dagen ved behov. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Barber helt ned. Problem solved! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Barber helt ned. Problem solved! 5027122[/snapback] Men så er valget: Turtle Wax eller Autoglym? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå