minialeks Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Å, Herlighet.. Bruk Define Creative Wax.. Koster 60 spenn, funker helt fin-fint.. Om du ikke liker Voks, gi faen i å sykle.. Gå med paraply mot vinden isåfall.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Når jeg først bruker lue så bruker jeg lue, dvs. går med den hele tiden.... Likegreit det vel? Blir ikke det grusomt varmt?! haha, nede i tyrkia, i 40 varmegrader minst for en gutt å sprang rundt i Hue og langt hår :!: Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) hvor mye skal man ta da? har du langt eller kort hår?Har du litt fuktig hår før du tar på woksen? Det er i hvert fall jeg, men funka ikek så bra...kanskje jeg tok for lite skal klippe meg snart og se om det funker bedre da, ligger på treet nå med hårlengde. klipper meg i morgen eller over i morgen. det smarteste er vell å ha kort hår med bra wok. Som jeg sa tidligere, så bruker jeg bare en liten dæsj som jeg smører ut mellom hendene, så jeg får et tynt lag på begge hendene. Jeg bruker å fukte håret først, for jeg syns det er fett med litt wet look. Så bare påfører jeg jevnt utover hele hodet, og styler til den frisyren jeg vil ha. Jeg har (eller hadde, jeg klippet meg i går) relativt langt kort hår, luggen var nede i øyehøyde. Nå er jeg helt kort. EDIT: overquoting Endret 4. oktober 2005 av smeboe Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvis jeg fukter håret får jeg tar i wax blir det stivt. Og det er et helvette! når jeg skal ha lue på. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er det ingen som har hørt om dax her? Bruker du den grønne boksen av dax så tror jeg det går bra, men håret blir fett og dritt da. Prøv renati du, det holder hvis du bruker lue dax er genialt! har den røde. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Dax = Billigskvip som ødelegger håret. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Ingen som vet om noen bra typer voks? Ps: Drar på hytta 14.30 i dag, så får ikke sjekket her før på søndag / mandag. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ingen som vet om noen bra typer voks? Ps: Drar på hytta 14.30 i dag, så får ikke sjekket her før på søndag / mandag. Renati skal vist funke. Dax og Define anbefales ikke. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hva forventer egentlig folk at skal skje når de tar på seg lue? Så klart blir håret mongo, de blir jo endret på lik linje etter fysiske lover som når du fikser håret. Ellers er det mange gode vokser, gel's der ute : Renati og fudge er allerede nevnt. Det har kommet sånn ICE-fudge: DU har maks 10-15 sek på å fikse det riktig før de stivner helt. Prøvde det engang, helt sykt, funker for de med kort hår. Endret 5. oktober 2005 av dub Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ingen som vet om noen bra typer voks? Ps: Drar på hytta 14.30 i dag, så får ikke sjekket her før på søndag / mandag. Renati og Garnier Fructis Surf Look er bra Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Garnier Fructis Surf Look, hvordan blir håret av det? Stivt osv. Kan du forme håret etterpå liksom? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Fructis er noe dritt, rett og slett. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 hva om man bare tar mp3 plugger i øret? vil det hjelpe mot ørebetennelse for.eks? Lenke til kommentar
aemil Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Tviler jeg på. De sitter vel ikke så godt i øra? Men tilbake til topic: Renati er bra. Brukte det mye før, men synes Define voks funker nesten like bra med tanke på pris hvis du har halvlangt/langt hår. Styr iallefall unna Dax hvis du har lyst til å få det ut av håret noen gang ... Endret 5. oktober 2005 av andy15 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Garnier Fructis Surf Look, hvordan blir håret av det? Stivt osv. Kan du forme håret etterpå liksom? Liker ikke den helt. Håret blir sånn halvstivt og umulig å forme senere. Selv bruker jeg fudge hair-shaper, koster vel rundt en 200-lapp. Har bra hold, lett å forme, blir ikke stivt og rart osv. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Garnier Fructis style (Elns) funker fett Kjører moped og den holder "Så og si" under hjelmen Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Eneste som funker for mitt hår er Renati som flere har nevnt. I Renati serien bruker jeg mest den med svart lokk, men bruker også den med oransj topp. Men med mitt hår så funker det ikke å bruke lue. Da går jeg heller uten Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Ok, etter det jeg har skjønt er Fudge, Renati og Define bra! Men jeg vet ikke hvor man kan kjøpe Renati og Fudge? Noen som kan fortelle? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ok, etter det jeg har skjønt er Fudge, Renati og Define bra!Men jeg vet ikke hvor man kan kjøpe Renati og Fudge? Noen som kan fortelle? De fleste frisører selger dem. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Dax = Billigskvip som ødelegger håret. Personlig erfaring? Brukt dax i noen år, og håret er da der enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå