Gå til innhold

Hårgele/Voks til å ha under lue?

-Jungeldyret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor mye skal man ta da?

har du langt eller kort hår?Har du litt fuktig hår før du tar på woksen? Det er i hvert fall jeg, men funka ikek så bra...kanskje jeg tok for lite :hmm: 

skal klippe meg snart og se om det funker bedre da, ligger på treet nå med hårlengde. klipper meg i morgen eller over i morgen.

det smarteste er vell å ha kort hår med bra wok.

Som jeg sa tidligere, så bruker jeg bare en liten dæsj som jeg smører ut mellom hendene, så jeg får et tynt lag på begge hendene. Jeg bruker å fukte håret først, for jeg syns det er fett med litt wet look. Så bare påfører jeg jevnt utover hele hodet, og styler til den frisyren jeg vil ha.

Jeg har (eller hadde, jeg klippet meg i går) relativt langt kort hår, luggen var nede i øyehøyde. Nå er jeg helt kort.

EDIT: overquoting

Endret av smeboe
Lenke til kommentar

Hva forventer egentlig folk at skal skje når de tar på seg lue? Så klart blir håret mongo, de blir jo endret på lik linje etter fysiske lover som når du fikser håret.

Ellers er det mange gode vokser, gel's der ute : Renati og fudge er allerede nevnt. Det har kommet sånn ICE-fudge: DU har maks 10-15 sek på å fikse det riktig før de stivner helt. Prøvde det engang, helt sykt, funker for de med kort hår.

Endret av dub
Lenke til kommentar

Tviler jeg på. De sitter vel ikke så godt i øra?

Men tilbake til topic:

Renati er bra. Brukte det mye før, men synes Define voks funker nesten like bra med tanke på pris hvis du har halvlangt/langt hår. Styr iallefall unna Dax hvis du har lyst til å få det ut av håret noen gang ...

Endret av andy15
Lenke til kommentar
Garnier Fructis Surf Look, hvordan blir håret av det? Stivt osv.

Kan du forme håret etterpå liksom?

Liker ikke den helt. Håret blir sånn halvstivt og umulig å forme senere. Selv bruker jeg fudge hair-shaper, koster vel rundt en 200-lapp. Har bra hold, lett å forme, blir ikke stivt og rart osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...