Gå til innhold

Hårgele/Voks til å ha under lue?

-Jungeldyret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen gutter tar så sinsykt mye gele.. voks eller noe i håret. Sånn sleik lissom. Ser så sykt ekkelt ut. MYE penere med bare litt i... ( mini tips)..  :blush:

Helt enig :)

Bruker litt i hele håret jeg, så det ikke ser så flatt ut.

Uten en liten porsjon voks ser jeg ut som et fuckings lykketroll :roll:

Og jeg ser ikke SÅ stæsja ut på håret når jeg har brukt voks, bare som jeg ville sett ut hvis jeg noengang hadde en god hårdag.

Og når jeg påfører voks, smører jeg bare et tynt lag utover hendene og fordeler det utover. Jeg kaster ikke på en diger klatt og smører det ut.

Lenke til kommentar
Ordner håret om morgenen tar på hue når jeg går til skolen så rufser jeg bare til håret når jeg er kommet på skolen.

Men så bruker jeg voks da.

:yes: Voks er tingen om du skal bruke lue. Jeg ser ikke grunnen til at enkelte bruker gele, håret blir jo helt føkkings stivt. Jeg bruker Soft Wax fra H&M, den er sinnsykt bra enten du vil ha wet look eller bare vanlig look. Og den holder seg i håret, så når du tar av deg lua, kan du style håret på nytt så det ligger riktig...

den bør funke! får jeg har nettopp kjøpt den. ;)

grei pris og, 39,90kr

39,50 der jeg var :tease: Er en stoooor boks da... Veldig bra, mye bedre enn Dax. Og den holder, blir ikke borte, som noen andre vokstyper.

hvor mye skal man ta da?

har du langt eller kort hår?Har du litt fuktig hår før du tar på woksen? Det er i hvert fall jeg, men funka ikek så bra...kanskje jeg tok for lite :hmm:

skal klippe meg snart og se om det funker bedre da, ligger på treet nå med hårlengde. klipper meg i morgen eller over i morgen.

det smarteste er vell å ha kort hår med bra wok.

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar

Dax-Rød: den sitter som f men du får den IKKE ut igjen...tipz zalo

Renati : Føkka i regn

lue :Varmt i timene

Caps :Må jo være det mest geniale

Jeg har syyykt tykt hår så jeg ser føkka ut hvis jeg ikke styler håret

jeg kjører scooter til skolen så da funker det ikke med vox...Men med caps...

Lenke til kommentar

Rød dax er fett det da.. Sitter bra og lenge, og etterhvert som den blir dårligere etter 3-4 hårvasker, så kan du ha forskjellige bra frisyrer alt etter holdet som er igjen ;) Samtidig som håret ser helt rent og pent ut :)

Ellers, gjøre som meg. Halv-langt hår, ikke lue, ikke voks/gele, bare fall... Fine "krøller" :wee:

Lenke til kommentar

ikke bruk gele.. det er stivt, og om du har kjærste så er det helt jævlig for henne å kose med håret ditt :D bruk voks. jeg brukte define voksen en liten stund, men har nå godt over til noe som heter softwax eller noe.. det er veldig mykt, og håret ser litt jevnere ut. hihi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...