Dr.Ittsekk Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Parykk med gele er helt normalt! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Er virkelig daglig bruk av gelé/voks verdt det? Er det virkelig så forferdelig om man ser litt unormal eller personlig ut på håret? Trekker man virkelig 3 ganger så mange damer om man kliner litt gruff i håret? Hvis noen her på hele forumet skal si noe om hår, er det i hvertfall ikke deg. På de fleste bilder jeg har sett av deg ser det ut som om du står forann en vindmaskin som blåser på deg. Du kunne absolutt trenge litt "gruff" i håret. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Ordner håret om morgenen tar på hue når jeg går til skolen så rufser jeg bare til håret når jeg er kommet på skolen. Men så bruker jeg voks da. Voks er tingen om du skal bruke lue. Jeg ser ikke grunnen til at enkelte bruker gele, håret blir jo helt føkkings stivt. Jeg bruker Soft Wax fra H&M, den er sinnsykt bra enten du vil ha wet look eller bare vanlig look. Og den holder seg i håret, så når du tar av deg lua, kan du style håret på nytt så det ligger riktig... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Er virkelig daglig bruk av gelé/voks verdt det? Er det virkelig så forferdelig om man ser litt unormal eller personlig ut på håret? Trekker man virkelig 3 ganger så mange damer om man kliner litt gruff i håret? Hvis noen her på hele forumet skal si noe om hår, er det i hvertfall ikke deg. På de fleste bilder jeg har sett av deg ser det ut som om du står forann en vindmaskin som blåser på deg. Du kunne absolutt trenge litt "gruff" i håret. And that's the way I like it, and I don't really care! Ingen i hele verden har likt hår som meg, verken fasong eller usunnhet. Derfor blir det personlig og unikt. Er du redd for å bli mobbet for å ha stygt/rart hår? Endret 30. september 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 And that's the way I like it, and I don't really care! Ingen i hele verden har likt hår som meg, verken fasong eller usunnhet. Derfor blir det personlig og unikt. Er du redd for å bli mobbet for å ha stygt/rart hår? Jeg er ikke redd for å bli mobbet. Det handler om at jeg føler meg veldig mange ganger bedre om jeg har gele i håret. At ingen i verden har likt hår som deg, sier kanskje mest om deg? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) At ingen i verden har likt hår som deg, sier kanskje mest om deg? Meget mulig det, men jeg føler meg ihvertfall mer vel/avslappet når jeg slipper å uroe meg over sveisen hele tiden. Er sikkert ikke sunt å gå rundt og være "redd" for at "sveisen" blir "ødelagt". Endret 30. september 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 At ingen i verden har likt hår som deg, sier kanskje mest om deg? Meget mulig det, men jeg føler meg ihvertfall mer vel/avslappet når jeg slipper å uroe meg over sveisen hele tiden. Er sikkert ikke sunt å gå rundt og være "redd" for at "sveisen" blir "ødelagt". Jeg uroer meg aldri over sveisen, nettop fordi jeg bruker gele. Sveisen min blir heller aldri ødelagt, selv om det blåser eller regner. Og forresten, jeg kjenner en med lik sveis som deg, så du er ikke så unik at det gjør noe. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Halvlangt hår = win. Dog bruker jeg skummet voks til tider, funker knall, selv under lue. Btw, langt hår er ikke femi. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Å barbere bort alt håret er også en løsning. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Problemet med voks, iallefall de jeg har (Garniner) er at den ikke holder seg så lenge! Å barbere bort alt håret er også en løsning. Nei?! Eller, det er fåtall som passer med det, da er det greit. En "venn" av meg har gjort det (for 1510. gang) og han passer DÅRLIG med det... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 "Lue-hår" er tøft imho. Skjønner ikke hvorfor folk syter over det. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ja, bustete hår er noen ganger tøft. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 men nå er det jo ikke det trådstarteren spør om heller. Han spør om hårgele/wox til å ha under lue. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Nei, å väre skallet er nok best... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ordner håret om morgenen tar på hue når jeg går til skolen så rufser jeg bare til håret når jeg er kommet på skolen. Men så bruker jeg voks da. Voks er tingen om du skal bruke lue. Jeg ser ikke grunnen til at enkelte bruker gele, håret blir jo helt føkkings stivt. Jeg bruker Soft Wax fra H&M, den er sinnsykt bra enten du vil ha wet look eller bare vanlig look. Og den holder seg i håret, så når du tar av deg lua, kan du style håret på nytt så det ligger riktig... den bør funke! får jeg har nettopp kjøpt den. grei pris og, 39,90kr Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ordner håret om morgenen tar på hue når jeg går til skolen så rufser jeg bare til håret når jeg er kommet på skolen. Men så bruker jeg voks da. Voks er tingen om du skal bruke lue. Jeg ser ikke grunnen til at enkelte bruker gele, håret blir jo helt føkkings stivt. Jeg bruker Soft Wax fra H&M, den er sinnsykt bra enten du vil ha wet look eller bare vanlig look. Og den holder seg i håret, så når du tar av deg lua, kan du style håret på nytt så det ligger riktig... den bør funke! får jeg har nettopp kjøpt den. grei pris og, 39,90kr 39,50 der jeg var Er en stoooor boks da... Veldig bra, mye bedre enn Dax. Og den holder, blir ikke borte, som noen andre vokstyper. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 5) ikke bruk lue. 7) ikke ha hår. Jeg kan komme med barbermaskin Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg kan komme med motorsag Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Hekksaks... (elektrisk, må vite) Endret 1. oktober 2005 av Koffert Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg kan komme med gressklipper eller flammekaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå