Kanetheheatsink Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det er fordi pannebåndet bøyer seg. Nei, fikk 2-.. sant: Jeg leverte pannebånd i riktig tid, men uten rapport fra arbeidet. En annen i klassen leverte ingen av delene og fikk 2+!! Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Problemet er ikke større enn at du kan kjøpe en sinnsykt kul lue, så bruker du den... Og man bruker ikke lue andre ganger enn på vinteren, så.. Og på vinteren er det kaldt, så da er det godt å ha på hele tiden.. mmm Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 glad jeg verken bruker lue eller gele, har hår nok til hestehale så jeg har nok varme! men så passer jo jeg til langt hår da...(2m høye folk med kort hår virker 2.5m høye!) Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Problemet er ikke større enn at du kan kjøpe en sinnsykt kul lue, så bruker du den... Og man bruker ikke lue andre ganger enn på vinteren, så.. Og på vinteren er det kaldt, så da er det godt å ha på hele tiden.. mmm Er ikke alle som får lov å ha på lue inne Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Problemet er ikke større enn at du kan kjøpe en sinnsykt kul lue, så bruker du den... Og man bruker ikke lue andre ganger enn på vinteren, så.. Og på vinteren er det kaldt, så da er det godt å ha på hele tiden.. mmm Er ikke alle som får lov å ha på lue inne VI får ikke lov til og ha på lue i klasserommet, sånn var det ihvertfall før. Noen lærere er greie og sier ikke noe om luer. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Vis caps er lov, da er vel lue og lov da? hehe. For vi får ha caps på inne. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg bruker lue hele året jeg! Trenger vel ikke gele når man har lue da..? Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Iallefall ikke hvis du har halvlangt hår... Lenke til kommentar
Bala Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hvorfor ikke bruke voks?? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Fordi man ikke trenger det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg bruker aldri lue. Synes det klør. Har lyst på sånne ørevarmere. Noen som vet hvor man får tak i slike? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) IKke når det er 100 meter til skolen... Om det er 100 m til skolen, hvorfor tar du da på lue? Jeg bruker aldri lue. Synes det klør. Har lyst på sånne ørevarmere. Noen som vet hvor man får tak i slike? Nille. Endret 30. september 2005 av -Tori- Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Okey, for å faktisk svare trådstarter:L´Oréal Special FX Studio Radical Gel funker fint med lue. Du må vente en 10 minutter med å ta på lue etter at du har tatt den i. Lyslå tube til 59,- Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Kanskje viktigst av alt... HVORFOR I HELVETTE SYKLER DU? Men som sagt...fudge er bra FORDI JEG BRUKER KORTERE TID DA?! Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg mener det eneste fornuftige er å bruke parykk. Om vinteren når det er ekstra kalt tar jeg alltid på meg parykk før jeg skal ut (Parykker varmer mer enn det du skulle tro). Når jeg kommer på kontoret tar jeg den av. På den måten har jeg sett fjong ut hele tiden. Jeg ser på parykker som en lue, bare mye bedre. Hvis du mener sveisen din blir ødelagt av parykken også kan du velge å ikke ta den av når du kommer frem. <- Praktisk. Fugde er nevnt her og det bruker jeg under parykken. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Dax Wax, mister ikke formen og den griser ikke. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Dax Wax, mister ikke formen og den griser ikke. Dax?! Få meg til å le.... Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Sparer til langt nå, gleder meg til å slippe det gelè/voksdrittet. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 glad at jeg ikke bruker gele Amen to that brother Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Er virkelig daglig bruk av gelé/voks verdt det? Er det virkelig så forferdelig om man ser litt unormal eller personlig ut på håret? Trekker man virkelig 3 ganger så mange damer om man kliner litt gruff i håret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå