SvennAndre Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Bare for å nevne det, jeg mente IKKE vanlig tråsykkel hjelm.. Moped/mc hjelmer er noe piss, hvis du vil ha en nogelunde ok frisyre når hjelmen kommer av.. Så gå? Var du som bodde 100 meter unna? Nei, var ikke det.. Bor vel 3-4km unna, og veien hjem er mest oppoverbakke.. Men hater og ha på meg helhjelm og, mens det er gel i håret.. Det er HAT! Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) 100 meter unna skolen også kjører du moped? Er det mulig? Ungdommen i dag.... Endret 29. september 2005 av Koffert Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Bor du 3-4 km unna forstår jeg at du kjører moped ja Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Skal følge med på denne, da det er aktuel for meg både til vinter og sommerstid (hjelm). Dog, hjelm føcker håret mye mer enn en lue, men likevell! Plagsomt! Bruker hjem de 10 første meterene hjemmefra, så tar jeg og henger den på styret ... Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Grå Renati. Den funker sikkert, så lenge det ikke regner. Da snakker vi fucka hår da. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Grå Renati. Den funker sikkert, så lenge det ikke regner. Da snakker vi fucka hår da. man har jo lue over da Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kjenner meg igjen her ja.. Men jeg gjør, som en eller annen gluping her sa: Kjøper meg en hue som passer meg, og så bruker jeg den hele dagen på skolen. Eller så breuker jeg ikke hue i det hele tatt (ikke å anbefale) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Langt hår ser lettere homofilt ut... Nei, langt hår er phet. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Langt hår ser lettere homofilt ut... Nei, langt hår er phet. helt enig............. langt hår er kult, ihvertfall sånn halv langt........... Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ordner håret om morgenen tar på hue når jeg går til skolen så rufser jeg bare til håret når jeg er kommet på skolen. Men så bruker jeg voks da. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg har tenkt på det samme når det blir vinter. Når jeg tar voks i håret på morgenen og sykler til skolen så må jeg alltid fikse på håret fordi det er ødelagt i vinden Skjer det sånn med dere?? Man får jo nesten ny sveis ettter man har syklet... Hvis det blåser mye da... Ja huff a meg. Sånt er drit. Og når du kommer du på skolen og skal rette det opp kommer det noen og kødder med deg å ta seg litt på håret og sånt. Bare for å irritere. hehe Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Elsker lue, og hater gele/voks. Gele/voks er fint i de 3 første timene på skolen, men så kommer noen å fucker det opp uansett, så jeg har slutta med det. Lue FTW. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ingen voks/gelè+lue.. Du må da se for j***** ut på håret, med mindre du har langt, da. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Har halvlagt hår, med fall og litt krøller. ( Sånn at det henger ) Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Bor på _Vestlandet_ har regnet her konstant siden Sommerferien sluttet. Jeg sykler til skolen 1-2km, eneste jeg gjør er å hive i en extra stor dæsj med Renati. Stryker håret litt ned når jeg kommer til skolen(blåser jo som et helvete) har egentlig ikke hatt noen problemer ellers.. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Har halvlagt hår, med fall og litt krøller. Ja, ok. Håpet det. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) 6) Bruk panneband. Ser sikkert for j***** ut for noen, men jeg synes ikke det ser så værst ut. Hvis det er øreverk du er redd for, da. Kan jeg tillby ett eksklusivt, fantastisk pannebånd som fikk karrakter 2- i K/H timen? EDIT: i fleece-stoff Endret 29. september 2005 av magubrothers Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) 6) Bruk panneband. Ser sikkert for j***** ut for noen, men jeg synes ikke det ser så værst ut. Hvis det er øreverk du er redd for, da. Kan jeg tillby ett eksklusivt, fantastisk pannebånd som fikk karrakter 2- i K/H timen? http://img43.imageshack.us/img43/7687/l337r1af.jpg EDIT: i fleece-stoff den der er værtfall 5 litt skjev 7 edit: fiksemasse Endret 29. september 2005 av kfz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå