White Fox Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Man ser ikke ut som en idiot uten hårgele. Soss eller? evnt ikke bruk lue. Ikke alle som har hår som legger seg fint vettu. Mitt hår legger seg bare rett ned og ser forjævlig ut uten gele/voks. Så alle tenåringer har forjævlig hår? Svært så kverulant du måtte være da. Sa ingenting om at alle tenåringer har slikt hår, men at det gjelder en del inkludert meg selv. Hvis du ikke har noen problemer med håret ditt om vinteren med lue og det hele så burde jo ikke denne posten interessere deg nevneverdig. Er jo greit med en fin lue, men blir utrolig varmt å sitte med den på inne i klasserommet osv. Har prøvd det selv og det funka dårlig. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Er det ingen som har hørt om dax her? Bruker du den grønne boksen av dax så tror jeg det går bra, men håret blir fett og dritt da. Prøv renati du, det holder hvis du bruker lue Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Glem det Greit, folk ser ut som idioter uten gele. Endret 29. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Skal følge med på denne, da det er aktuel for meg både til vinter og sommerstid (hjelm). Dog, hjelm føcker håret mye mer enn en lue, men likevell! Plagsomt! Bruker hjem de 10 første meterene hjemmefra, så tar jeg og henger den på styret Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Vil anbefale fudge...250 for en boks..... Langt hår ser lettere homofilt ut... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Skal følge med på denne, da det er aktuel for meg både til vinter og sommerstid (hjelm). Dog, hjelm føcker håret mye mer enn en lue, men likevell! Plagsomt! Bruker hjem de 10 første meterene hjemmefra, så tar jeg og henger den på styret det er dust. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Skal følge med på denne, da det er aktuel for meg både til vinter og sommerstid (hjelm). Dog, hjelm føcker håret mye mer enn en lue, men likevell! Plagsomt! Bruker hjem de 10 første meterene hjemmefra, så tar jeg og henger den på styret det er dust. IKke når det er 100 meter til skolen... Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Glem det Greit, folk ser ut som idioter uten gele. Jeg har aldri sagt at man ser ut som en idiot uten gele. Jeg sa bare art jeg ser helt forjævlig ut uten gele, og at dette "problemet" høyst sannsynlig gjelder flere... Hva er det du vil frem til egentlig? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Er det ingen som har hørt om dax her? Bruker du den grønne boksen av dax så tror jeg det går bra, men håret blir fett og dritt da. Prøv renati du, det holder hvis du bruker lue Dax suger Bruker noe som heter Short Sexy Hair, Sexy Hair Concept. Vet om en kul lue jeg kunne ha kjøpt meg, hvit Nike bommul sak. Bare at det er et lite problem, en über stygging på skolen har den også! Selv om han ser helt stygg ut med den, bruker han dele hele tida. Vil ikke ha samme ting som han! Det var ikke der jeg så den først da (heldigvis).. Endret 29. september 2005 av xerminx Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Er det ingen som har hørt om dax her? Bruker du den grønne boksen av dax så tror jeg det går bra, men håret blir fett og dritt da. Prøv renati du, det holder hvis du bruker lue Dax suger Bruker noe som heter Short Sexy Hair, Sexy Hair Concept. Vet om en kul lue jeg kunne ha kjøpt meg, hvit Nike bommul sak. Bare at det er et lite problem, en über stygging på skolen har den også! Selv om han ser helt stygg ut med den, bruker han dele hele tida. Vil ikke ha samme ting som han! Det var ikke der jeg så den først da (heldigvis).. Les posten en gang til du, jeg sier jo at dax er noe dritt. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Skal følge med på denne, da det er aktuel for meg både til vinter og sommerstid (hjelm). Dog, hjelm føcker håret mye mer enn en lue, men likevell! Plagsomt! Bruker hjem de 10 første meterene hjemmefra, så tar jeg og henger den på styret det er dust. IKke når det er 100 meter til skolen... hvorfor går du ikke bare da? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvorfor tar han ikke bare fly? :!: Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvorfor gidder du å kjøpe hjelm? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Men hvorfor tar han av hjelmen etter 10 meter? Redd for kjeft? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 når han først har fått på seg hjelmen er det veldig liten vits i og ta den av etter ti meter. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kanskje viktigst av alt... HVORFOR I HELVETTE SYKLER DU? Men som sagt...fudge er bra Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Bruk L`oreal Studio Special FX Remix (elns) den funker. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Bare for å nevne det, jeg mente IKKE vanlig tråsykkel hjelm.. Moped/mc hjelmer er noe piss, hvis du vil ha en nogelunde ok frisyre når hjelmen kommer av.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Bare for å nevne det, jeg mente IKKE vanlig tråsykkel hjelm.. Moped/mc hjelmer er noe piss, hvis du vil ha en nogelunde ok frisyre når hjelmen kommer av.. Så gå? Var du som bodde 100 meter unna? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 100 meter unna skolen også kjører du moped? Eller er det vanlig tråsykkel du mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå