-Jungeldyret Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Hei! Jeg går alltid med gele/voks i håret, grunnet at hvis ikke ser det stygt ut. Men til vinteren blir det bare fucka fordi jeg går med lue. Noen som vet om en gele som ikke blir fucket opp? Håret skal ikke miste formen og lua skal ikke bli grisete innvendig! Pris har ikke noe å si, så lenge den ikke koster en formue Endret 4. oktober 2005 av xerminx Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Ok, seriøst ikke slett denne topicen. En av de store daglige problemene, tror faktisk en del gutterinkludert meg selv sliter med det samme vintertider. Vet dessverre ikke om noen god voks/gele som fikser det helt og tviler på at det finnes; fire mulige løsninger finnes det dog: 1) Ta med gele/voks på skolen, gå rett på toalettet og fiks håret. 2) Ta voks/gele i om morgenen og fiks håret på dass på skolen. 3) Se ut som en idiot. 4) Spar til langt hår. (Min strategi, men kanskje ikke så lett hvis man ikke passer med langt hår i det hele tatt.) Hater håret mitt Endret 29. september 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 5) ikke bruk lue. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 6) Bruk panneband. Ser sikkert for j***** ut for noen, men jeg synes ikke det ser så værst ut. Hvis det er øreverk du er redd for, da. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Skal følge med på denne, da det er aktuel for meg både til vinter og sommerstid (hjelm). Dog, hjelm føcker håret mye mer enn en lue, men likevell! Plagsomt! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Man ser ikke ut som en idiot uten hårgele. Soss eller? evnt ikke bruk lue. Endret 29. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Bomull i øra er også en mulighet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Trenger ikke hårgele ellerno sånt egentlig. Man ser fortsatt normal ut, uten det i. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 hva med å gå til anskaffelse av en litt kulere lue som du virkelig passer til så kan du jo bare gå med den hele tiden...mange som gjøre det..=) Fikser håret mitt hver dag å har akkurat det samme problemet som dere.. Har derfor kjøpt meg en ganske kul lue som jeg virkelig passer til som jeg kan bruke på de aller verste dagene... Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Man ser ikke ut som en idiot uten hårgele. Soss eller? evnt ikke bruk lue. Ikke alle som har hår som legger seg fint vettu. Mitt hår legger seg bare rett ned og ser forjævlig ut uten gele/voks. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Man ser ikke ut som en idiot uten hårgele. Soss eller? evnt ikke bruk lue. Ikke alle som har hår som legger seg fint vettu. Mitt hår legger seg bare rett ned og ser forjævlig ut uten gele/voks. Så alle tenåringer har forjævlig hår? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Jeg har tenkt på det samme når det blir vinter. Når jeg tar voks i håret på morgenen og sykler til skolen så må jeg alltid fikse på håret fordi det er ødelagt i vinden Skjer det sånn med dere?? Man får jo nesten ny sveis ettter man har syklet... Hvis det blåser mye da... Endret 29. september 2005 av Overdox Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Skjønner at det er mange som ser bedre ut med gele da... Å kjøpe ei kul lue var en god ide! Ser jo bra ut også det. Men MÅ du absolutt bruke lue i det hele tatt da? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Når jeg først bruker lue så bruker jeg lue, dvs. går med den hele tiden.... Likegreit det vel? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Når jeg først bruker lue så bruker jeg lue, dvs. går med den hele tiden.... Likegreit det vel? Blir ikke det grusomt varmt?! Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Tar jo ikke i gelèen 2 sekunder før man sykler heller, da. Jeg stikker ca. 10-20 minutter etter at jeg har dusja og tatt i gelèen. Da har det fint rukket å stivne/tørke. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Blir ikke det grusomt varmt?! Finnes bomullsluer da.. Endret 29. september 2005 av loco-flirt Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Når jeg først bruker lue så bruker jeg lue, dvs. går med den hele tiden.... Likegreit det vel? Blir ikke det grusomt varmt?! Nei. (Hvilke luer bruker du forresten, de må være fryktelig varme...) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Når jeg først bruker lue så bruker jeg lue, dvs. går med den hele tiden.... Likegreit det vel? Blir ikke det grusomt varmt?! Nei. (Hvilke luer bruker du forresten, de må være fryktelig varme...) Bruker aldri lue. Blir så varmt. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 glad at jeg ikke bruker gele Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå