Gå til innhold

Big Typhoon vifte


mrruy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå tenkt å mekke meg plass til en 120mm vifte bak på kabinettet.. når den gamle cpu vifta forsvinner, fyker også grillen bak med i samme slengen, så jeg tenkte å mekke hull til ei feet vifte der, som får all varm luft ut bak.. blir konge, og da altså 6 kabinettvifter i det lille røklet!

Lenke til kommentar

nei, fordi jeg skulle ha et veldig lite kabinett, og har også lcd.. så det blir veldig lett å ta med seg rundt omkring (har abit ryggsekk til den:P)

 

jaja, nå har jeg kjøpt big typhoon vifta og prøvd, ser ut til at den skal passe, faen dette blir kooonge! her ser dere litt av arbeidet jeg har forran meg..

post-12-1128124650_thumb.jpg

Lenke til kommentar

hehe, måtte ta ut ALT fra pcen, tilogmed frontdøra med lcd'en.. måtte sette inn psu'en ettterpå.. er 2-3mm klaring der, og maks 5mm klaring ved harddisk ramma på venstresia! var svett igår når jeg kjøpte vifta, han i butikken sa bare "lykke til, forresten, du har ikke bytterett, HA EN FIN DAG !"

Lenke til kommentar
Noen som vet om den kjøleren vil passe inn i et Arctic Cooling Silentium T2 kabinett på et Epox EP-9NPA+ Ultra hovedkort, uten alt for mye modding :)

Ta et mål av hvor mye plass du har fra hk til døra ;)

 

Edit:

Størrelse

 

Kjøleprofil

122 mm (Width)

122 mm (Depth)

103 mm (Hight)

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...