mrruy Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Noen som har Abit Digidice, og har prøvd å få plass til en slik vifte? Blir spennende å prøve, med tanke på at vifta er HUGE, og barebone'n det motsatte.. Edit: her er bilde av kabinettet innvendig: Endret 29. september 2005 av mrruy Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Nei det vil ikke passe. Slik ser den ut i mitt kabinett, ett Lian Li som måler 59cmx59cmx22cm (HxDxB) Ville nok godt for noe litt mindre. Lenke til kommentar
RunDa Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det ser ut som du kan få problemer med det ja! Jeg har Chieftec BX Miditower og den går nesten intil sidedøra... Men har du en liggende eller tenkte du på å bestille en? Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 skal kjøpe på Data Kjeden rett borti her imorgen, skal gjøre alt for å få den på plass, vet den er jævlig stor, men kan alltids flytte litt på psu'en... hehe, hvis ikke bytter jeg den bare inn igjen! Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Vil se om du får det til, så må ha'n under mine innlegg Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 så må ha'n under mine innlegg what ? Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 så må ha'n under mine innlegg what ? Når man lager tråder/svarer på dem, blir de lagt under "mine innlegg" på menyen til venstre... Ville ha denne dit Ser jo nå at det var dårlig norsk, men regnet med at du forsto det alikevel =) Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 (endret) hehe, okei.. joda alltid kjekt det! modding uten tanke på utseende, bare med tanke på kjøling og klokking! (Her har dere uvitende -en digidice..søt sak?) Endret 30. september 2005 av mrruy Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Har nå tenkt å mekke meg plass til en 120mm vifte bak på kabinettet.. når den gamle cpu vifta forsvinner, fyker også grillen bak med i samme slengen, så jeg tenkte å mekke hull til ei feet vifte der, som får all varm luft ut bak.. blir konge, og da altså 6 kabinettvifter i det lille røklet! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hvis utseende ikke har noen betydning, hadde det da ikke vært bedre med ett større kabinett? Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 nei, fordi jeg skulle ha et veldig lite kabinett, og har også lcd.. så det blir veldig lett å ta med seg rundt omkring (har abit ryggsekk til den:P) jaja, nå har jeg kjøpt big typhoon vifta og prøvd, ser ut til at den skal passe, faen dette blir kooonge! her ser dere litt av arbeidet jeg har forran meg.. Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Nå er det ferdig, ah! og ja, den jæævlige vifta fikk jeg trykka inn i et barebone kabinett, tro det eller ei..! cpu var 60C på idle, og 80+ (shutdown style) på load.. med boxed... og nå 35C på idle og 43 på load! mooah! bevis: Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ikke verst! Måtte du bruke skohorn og vaselin for å få presset den nedi der? Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 hehe, måtte ta ut ALT fra pcen, tilogmed frontdøra med lcd'en.. måtte sette inn psu'en ettterpå.. er 2-3mm klaring der, og maks 5mm klaring ved harddisk ramma på venstresia! var svett igår når jeg kjøpte vifta, han i butikken sa bare "lykke til, forresten, du har ikke bytterett, HA EN FIN DAG !" Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 cpu var 60C på idle, og 80+ (shutdown style) på load.. med boxed... og nå 35C på idle og 43 på load! mooah! Det var jo en grei forbedring! Gleder meg til jeg får kjøler'n selv! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Må si jeg ble imponert nå. Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) hehe, ble litt imponert selv etter prosessen.. Endret 2. oktober 2005 av mrruy Lenke til kommentar
shanizar Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Noen som vet om den kjøleren vil passe inn i et Arctic Cooling Silentium T2 kabinett på et Epox EP-9NPA+ Ultra hovedkort, uten alt for mye modding Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 wow, ser jo ut som om boksen din består av en stor vifte flotte greier, og samtidig et veldig sexy kabinett Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Noen som vet om den kjøleren vil passe inn i et Arctic Cooling Silentium T2 kabinett på et Epox EP-9NPA+ Ultra hovedkort, uten alt for mye modding Ta et mål av hvor mye plass du har fra hk til døra Edit: Størrelse Kjøleprofil 122 mm (Width) 122 mm (Depth) 103 mm (Hight) Endret 6. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå