b-real Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 En ung herre går inn på apoteket for å kjøpe gummi. Apotekeren sier at kondomene kommer i pakker á 3, 6 eller 12. "Vel", sier gutten, "Jeg har datet jenta en stund, og hun er helt rå. Jeg har på følelsen at det blir full score i kveld, og det er derfor jeg kjøper kondomer. Først skal vi spise middag hos hennes foreldre, og så skal vi ut etterpå.. Så fort jeg får tatt henne en gang, så kommer hun til å bli helt vill, så det er best jeg tar en 12-pakning. Gutten betaler og går. Senere den kvelden setter de seg til bords for å spise. Han spør om han kan få be bordbønnen, og det er greit. Han begynner å be, og det forsetter han med, i 5 minutter, 10 minutter, ett kvarter. Når han omsider er ferdig, så bøyer jenta seg frem, og hvisker ham i øret, "Du har aldri fortalt meg at du er så religiøs". Han bøyer seg over og svarer, "Du har aldri fortalt meg at faren din er apoteker"! Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 _________________ En formatering kommer sjelden alene :sad: Uheldigvis gjelder dette for virus også.... [ Denne Melding var redigert av: XoRc på 2002-08-17 03:59 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 :lol: Den var meget bra Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 hæh? Jeg skjønner den ikke... Kan noen vennligst forklare den for meg? :razz: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Jeg kan. Faren hennes var apoteker, og det var han som sto på apoteket der fyren la ut om hvor mange ganger han skulle pjegge dattera. Kjæresten hadde sikkert ikke møtt foreldrene til jenta enda. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Tror han mente ironi, med tanke på smileyen! Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Haha, det er seriøst den beste vitsen jeg har lest på lenge!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå