Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) På IT-avisen fant jeg en nyhet som vekket min interesse. Fant ingen andre tråder som omtalte dette så nå begynner jeg en.Her står det at om litt kommer det en bærbar PC som kan kjøpes for under 700kr. PC'en skal være berregnet for fattige land men jeg håper at den kommer til Norge. Den har en GB-flashminne, farge skjerm og touch-muligheter. Personlig vil jeg kjøpe den hvis jeg får muligheten. Hvorfor ikke; det er jo kjempebillig? Hva synes dere om denne PC'n og skal noen av dere ha den hvis dere får muligheten? Mer info. (Jeg anbefaler å sjekke bildene som siden linker til) EDIT: Endret 29. september 2005 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) På IT-avisen fant jeg en nyhet som vekket min interesse. Fant ingen andre tråder som omtalte dette så nå begynner jeg en.Her står det at om litt kommer det en bærbar PC som kan kjøpes for under 700kr. PC'en skal være berregnet for fattige land men jeg håper at den kommer til Norge. Den har en GB-flashminne, farge skjerm og touch-muligheter. Personlig vil jeg kjøpe den hvis jeg får muligheten. Hvorfor ikke; det er jo kjempebillig? Hva synes dere om denne PC'n og skal noen av dere ha den hvis dere får muligheten? Mer info. (Jeg anbefaler å sjekke bildene som siden linker til) EDIT: Tror du Norge som verdens rikeste land... får disse (de er beregnet på fattige u land) Artikkel fra Itavisen i dag http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307219 Endret 29. september 2005 av Jada-jada Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Da drar jeg til U-land og kjøper det. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Disse pcene er sikkert subsidierte og fabrikkene tjener sikkert ikke så veldig mye på de. Synes det da blir litt for galt å ta U-Hjelpen som er ment for de fattige i afrika. Lenke til kommentar
PepsiMax Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det vurderes også å gjøre maskinen tilgjengelig for det kommersielle markedet, da med en pris på rundt 200 dollar. I så fall vil 20 til 30 dollar av denne prisen gå direkte tilbake til utviklingen av den 100 dollar-bærbare for skoleelever. Det står her. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det vurderes også å gjøre maskinen tilgjengelig for det kommersielle markedet, da med en pris på rundt 200 dollar. I så fall vil 20 til 30 dollar av denne prisen gå direkte tilbake til utviklingen av den 100 dollar-bærbare for skoleelever. Det står her. Det er jo bra. Håper mange kjøper pcene da. Sånn at flest mulige i afrika har anledning til å kjøpe seg en billig pc. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Da drar jeg til U-land og kjøper det. Ja, reise til u-land for å kjøpe en billig pc er vel ikke så veldig økonomisk tenkt? :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg håper det kommer ut noen på Ebay etter vært... Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Dra på ferie og samtidig kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå