Nighte Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 I mine øyne var ikke operation flashpoint verdt dritten av en cd den kom på =) Så smaken er virkelig som baken =) (Hadde riktignok en pc som gjorde at flashpoint oppførte seg som en dritt:p) Er virkelig imponert over hvor flytende utviklerne har fått multiplayeren til å bli. Skikkelig imponert over hvor stabil fps er. I motsetning til CS:s så holder fps seg der den skal være Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Demoen kjører flytende med endel detaljer på maks... Men også endel på medium da, hehe... Men har aldri opplevd noen FPS drops =) I mine øyne var ikke operation flashpoint verdt dritten av en cd den kom på =) Så smaken er virkelig som baken =)(Hadde riktignok en pc som gjorde at flashpoint oppførte seg som en dritt:p) Jeg syns OpFlash er et av de beste spillene som er laget... Men spiller BF2 mest fordi ingen av mine venner har OpFlash Lenke til kommentar
zeox Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Operation Flashpoint var, og er fortsatt knallbra. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 merkelig det kommer ikke opp en eneste server Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 det problemet hadde jeg til tider på betaen også. men jeg bare avslutta spillet og venta 5-10 minutter, så var den oppe å gikk med full server liste igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg