Nighte Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kan fortelle at demoen er skikkelig tweaka i forhold til betaversjonen. Kunne til og med kjøre soft shadows nå i multiplayer yey Mye mer flytende opplevelse. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kan fortelle at demoen er skikkelig tweaka i forhold til betaversjonen.Kunne til og med kjøre soft shadows nå i multiplayer yey Mye mer flytende opplevelse. kanskje verdt og prøve alikavell da.. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 zeOx[' date=29/09/2005 : 18:23] merkelig, da denne videoen går over ting som skal være med i Director's Edition. altså det samme som var listet i artikkelen. Fra en pressemelding vi fikk for en stund siden: Finally, VU Games announce that the European Edition will include exclusive content; The DVD will feature "FEAR behind the scenes documentary", "Developer's roundtable commentary video", "FEAR live action pre-quel movie" and "Machinima Movies series" Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 hm må vel ha dvd versjonen da Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jess da, da har jeg noe å gjøre i morgen om ikke Barbarian Invasion dukker opp i postkassa Håper at det ikke er noen småjenter som skremmer vettet av meg i multiplayer da :!: Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 får ikke isntallert jeg. får feil under install Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Haha...endte på 124 kills og 68 deaths Eide de andre på en 12 personers server:p hehe Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 etter at jeg skriver inn fødselsdato under installasjonen får jeg unhadled error og installsjonen må termineres. hjelp meg a Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Skriv inn denne datoen : 10/12/1972 Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 nope samme greie. failed to load DLL Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) etter at jeg skriver inn fødselsdato under installasjonen får jeg unhadled error og installsjonen må termineres. hjelp meg a Kan tenke meg at det er 18-års aldersgrense, og da må du nok juge på deg noen år Edit: Hvis du er under 18 da. Edit2: Ikke det, nei Endret 29. september 2005 av DurinVIII Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 laster ned den spillet på nytt fra et annet sted nå. rimelig inrriterende Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Veldig arti mutiplayer =) Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Noen andre som har problemer med "Invalid Game Assets" når man skal joine ein server ? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Vel, nå har jeg prøvd demoen i en halvtime bare, men er det noen andre som synes at RPL machinegun er litt vel god? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 fikk testet demoen en stund.. ble for banal for meg Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 fikk testet demoen en stund.. ble for banal for meg Banal? Er det ikke dataspill vi snakker om her? Synes den er glimrende. Flott grafikk som flyter bra også. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 fikk testet demoen en stund.. ble for banal for meg Banal? Er det ikke dataspill vi snakker om her? Synes den er glimrende. Flott grafikk som flyter bra også. smaken er forskjellig vettu Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 fikk testet demoen en stund.. ble for banal for meg Banal? Er det ikke dataspill vi snakker om her? Synes den er glimrende. Flott grafikk som flyter bra også. smaken er forskjellig vettu Sant nok. Men finnes det dataspill som ikke er banale da? Altså så langt... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 fikk testet demoen en stund.. ble for banal for meg Banal? Er det ikke dataspill vi snakker om her? Synes den er glimrende. Flott grafikk som flyter bra også. smaken er forskjellig vettu Sant nok. Men finnes det dataspill som ikke er banale da? Altså så langt... i mine øyne? Operation Flashpoint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg