TST Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Vivendi har akkurat sluppet flerspillerdemoen av et av høstens mest lovende og paranormale skytespill, og vi har den på vår server. Les mer Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Startet nedlastningen på sekundet, er klar til å fyr av om 5 min Lenke til kommentar
zeox Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 herregud mann, hva slags internett har du? internetten min er helt på jordet i dag. samme hvor jeg prøver å laste den ned fra, går den ikke over 80kb/s. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Denne skal lastes ned i løpet av kvelden, det er det ingen tvil om. Jeg ble imonert over enspiller-demoen, og håper at også denne imponerer. For at jeg skal kjøpe et spill må det nok være veldig god flerspillermodus. Gleder meg Lenke til kommentar
zeox Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Den europeiske versjonen av spillet vil inkludere eksklusivt innhold på DVD-platen. Vi får en "behind the scenes"-film, en "developer's roundtable commentary"-video, en "live action prequel"-film og en serie "machinima"-filmer. er ikke det Director's Edition? Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 zeOx[' date=29/09/2005 : 18:02] Den europeiske versjonen av spillet vil inkludere eksklusivt innhold på DVD-platen. Vi får en "behind the scenes"-film, en "developer's roundtable commentary"-video, en "live action prequel"-film og en serie "machinima"-filmer. er ikke det Director's Edition? Det har jeg ikke lest eller hørt noe om. Dette er det Vivendi har sagt skal være spesielt for den Europa-versjonen som alle kan kjøpe i butikken på lanseringsdagen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Må vel prøve demoen jeg også. Noen som har prøvd den enda da? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 *Laste ned, da* Fin hastighet, Gamer. Går i gjennomsnitt 350 kbps. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) multidemoen er bra den, har spillt den en del timer de siste ukene. har opplevd at lyden fra smg'en henger seg opp av og til, men da er det bare å fyre av et par skudd, så forsvinner den igjen. på de to mappa som er med så er det ikke lurt med mer enn 12 spillere i team og 8 i vanlig DM, om det blir flere så er det rimelig kaotisk og man risikerer å spawne rett på en håndgranat eller lignende. har opplevd det flere ganger, selv på TDM der man spawner sammen med lagkamertene. Endret 29. september 2005 av Spirre Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 multidemoen er bra den, har spillt den en del timer de siste ukene. har opplevd at lyden fra smg'en henger seg opp av og til, men da er det bare å fyre av et par skudd, så forsvinner den igjen. på de to mappa som er med så er det ikke lurt med mer enn 12 spillere i team og 8 i vanlig DM, om det blir flere så er det rimelig kaotisk og man risikerer å spawne rett på en håndgranat eller lignende. har opplevd det flere ganger, selv på TDM der man spawner sammen med lagkamertene. slutt å juge a. demoen ble sluppet ut idag. du kan ikke ha spilt den i flere uker. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 multidemoen er bra den, har spillt den en del timer de siste ukene. har opplevd at lyden fra smg'en henger seg opp av og til, men da er det bare å fyre av et par skudd, så forsvinner den igjen. på de to mappa som er med så er det ikke lurt med mer enn 12 spillere i team og 8 i vanlig DM, om det blir flere så er det rimelig kaotisk og man risikerer å spawne rett på en håndgranat eller lignende. har opplevd det flere ganger, selv på TDM der man spawner sammen med lagkamertene. slutt å juge a. demoen ble sluppet ut idag. du kan ikke ha spilt den i flere uker. Du burde ikke anklage han for å lyve uten å vite om han faktisk lyver! Det kan jo hende at han trodde MP-BETA'en og MP-demoen var den samme. Men du har jo forsåvidt rett, MP-demoen har jo ikke vært ute i flere uker. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) herregud mann, hva slags internett har du? internetten min er helt på jordet i dag. samme hvor jeg prøver å laste den ned fra, går den ikke over 80kb/s. Hehe nei nei, slapp helt av. Det tok meg ca. en halvtime å nedlaste, ikke 5 min (har ikke 100 000 Mbps heller da, hehe) Endret 29. september 2005 av Colossus Lenke til kommentar
zeox Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Den europeiske versjonen av spillet vil inkludere eksklusivt innhold på DVD-platen. Vi får en "behind the scenes"-film, en "developer's roundtable commentary"-video, en "live action prequel"-film og en serie "machinima"-filmer. er ikke det Director's Edition? Det har jeg ikke lest eller hørt noe om. Dette er det Vivendi har sagt skal være spesielt for den Europa-versjonen som alle kan kjøpe i butikken på lanseringsdagen. merkelig, da denne videoen går over ting som skal være med i Director's Edition. altså det samme som var listet i artikkelen. Endret 29. september 2005 av ]zeOx[ Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 hvertfall dere må poste deres inntrykk av MP demoen da. sitter på jobben og får ikke spilt før senere ikveld. så jeg er hypp å vite hvordan MP demoen er. Komigjen da gutta. HYPE ME UP! Lenke til kommentar
Silky Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Spilte akkurat en DM match på en svensk server. Mørkt, "creepy" og masse moro Det var 76 servere og i underkant av 200 spillere online totalt. Endret 29. september 2005 av Silky Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 ÅÅÅÅÅ jeg gleder meg ass Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Noen som kan fortelle meg hvor mye mer tweaka opplevelsen er i demoen kontra beta-mp? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 [iC' date=29/09/2005 : 19:15] multidemoen er bra den, har spillt den en del timer de siste ukene. har opplevd at lyden fra smg'en henger seg opp av og til, men da er det bare å fyre av et par skudd, så forsvinner den igjen. på de to mappa som er med så er det ikke lurt med mer enn 12 spillere i team og 8 i vanlig DM, om det blir flere så er det rimelig kaotisk og man risikerer å spawne rett på en håndgranat eller lignende. har opplevd det flere ganger, selv på TDM der man spawner sammen med lagkamertene. slutt å juge a. demoen ble sluppet ut idag. du kan ikke ha spilt den i flere uker. Du burde ikke anklage han for å lyve uten å vite om han faktisk lyver! Det kan jo hende at han trodde MP-BETA'en og MP-demoen var den samme. Men du har jo forsåvidt rett, MP-demoen har jo ikke vært ute i flere uker. hehe hyggelig at ikke alle tror jeg juger. jeg har ikke spillt den demoen som ble sluppet i dag, men jeg har spillt betaen som kom ut for noen uker sia. fikk key av en her på forumet faktisk mene siden det er de samme 2 bretta på begge demoene, så gikk jeg ut i fra at det var mer eller mindre samme demoen, bare at denne utgaven var fri for alle Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 håper den er bra.. likte uheldigvis ikke SP demoen så bra.. så tviler på at dette kommer til og slå an på meg.. men skal testes Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 jeg likte betaen veldig godt i alle fall. veldig bra det systemet med team mates. venner har nick over hodet, enemys har det ikke. dessuten spawner du som sagt det det er friendlys, så du slipper å havne midt i fiendeklynga alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg