Gå til innhold

Tribes1 vs CS?

Anbefalte innlegg

dere som har spilt begge spill , hvem syns dere er best og hvem er det mest taktik og teamplay i , og hva er bra og dårlig med de to forskjellige spillene?

min mening er at Tribes1 er bedre enn CS , iogmed at CS er FOR kommetrst , inneholder for mye fjortisser og cheatere , Tribes1 er mye taktikk og teamplay , og er vanskeligere enn CS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spørrs om du mener public.

I public CS er det lite tp med i bildet, og lite taktikk også.

Tribes1 har faktisk enda mindre teamplay, men mere taktikk på public. Begge spillene er geniale, men de er så forskjellige at jeg ikke tør sammenligne de.

Det vil alltid være masse fjortisser der ute, og husk at det eneste værre enn en fjortiss, er en "jeg er ikke fjortiss, men jeg klager over at alle er fjortisser)

Lenke til kommentar

Direkte tåpelig sammenligning spør du meg,,,, da dette er to vidt forskjellige spill, Cs baseres på et lite lag med ett par spillere og et lite nivå, gruppebasert tactic...

Mens Tribes på den andre siden er giret mot gigantiske multiplayer slag (jo flere jo bedre,, men ca 32 pr side virker som et passende nummer for de fleste maps,,, men enkelte er jo gøyere med flere,,, beachead assult NIGHT for eksempel,,, spilte den med 55 spillere pr side, totalt Vannvitting, men det var jo ogsp ett organisert clan slag.)

med støtte av jagere, bombere, MPB tanksers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...