Gå til innhold

Sikkerhetshull i Windows?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Ok. Vet noen av dere om noen?

5000867[/snapback]

Hva er det du egentlig spør etter? Klart det er masse sikkerhetshull i Windows, det er jo noe alle vet. Men du trenger ikke vite noe spesifikt om hver og en av dem, du bare installerer oppdateringer fra Windows update når de kommer, og du trenger ikke tenke mer på det. Hva skal du med denne informasjonen?

Lenke til kommentar
Er det Sikkerhetshull i Windows?

I såfall vil jeg vite hvilke  sikkerhetshull!

Selv ikke Microsoft vet om alle sikkerhetshulla! :lol:

4927677[/snapback]

Hvorfor trenger du informasjon til noe sånt?

Skal bare si en ting, det er altså ikke lov å programmere noe som kan utnytte sikkerhethullene.

Lenke til kommentar
Hvis han ikke visste at det var mange sikkerhetshull i Windows, klarer han heller ikke programmere noe som kan utnytte disse. Tviler jeg på iallefall ;).

5005597[/snapback]

Hva er det du snakker om?

Han trenger ikke å programmere noe som helst for at folk skal kunne drive hor med maskinen hans. Noen hull kan utnyttes uten at han gjør noe som helst, mens andre er avhengig av at han er litt uforsiktig på internett og installerer noe han ikke burde installere.

Lenke til kommentar
Hvis han ikke visste at det var mange sikkerhetshull i Windows, klarer han heller ikke programmere noe som kan utnytte disse. Tviler jeg på iallefall ;).

5005597[/snapback]

Hva er det du snakker om?

Han trenger ikke å programmere noe som helst for at folk skal kunne drive hor med maskinen hans. Noen hull kan utnyttes uten at han gjør noe som helst, mens andre er avhengig av at han er litt uforsiktig på internett og installerer noe han ikke burde installere.

5007292[/snapback]

Jeg skjønner godt hva han snakker om.

Måten han stiller disse spørsmålene på leder til en mistanke om at han IKKE er ute etter å tette sikkerhetshull, men heller utnytte dem til noe faenskap. Men samtidig framstiller han seg som ganske dum og uvitende ved å stille et spørsmål som "Finnes det sikkerhetshull i Windows, og hvilke". En person som stiller et slikt spørsmål har antagelig ikke en gang kunnskap til å søke seg frem til et program eller en kode som utnytter sikkerhetshull, langt mindre lage noen form for sikkerhetstruende kode. Han viser jo ingen interesse for de svarene som forteller om Windows Update og tetting av sikkerhetshull, bare stiller et tåpelig spørsmål det er umulig å svare på.

Lenke til kommentar
Delvis slik som pmarius sier, men kommenterer også chakl her. Les posten hans. _Kanskje_ du burde lest litt over endre.

5007458[/snapback]

Jeg har ikke sagt at sebastiane skulle programmere noe som helst. Skulle bare forklare at det er endel ting, som man kan gjøre med sikkerhetshullene som ikke er lovlig.

Endret av chakl
Lenke til kommentar
Da var vel posten din ganske unødvendig? Selvfølgelig er det ikke lov å utnytte sikkerhetshull. Trenger ikke være noe geni for å skjønne det.

5008440[/snapback]

Men kanskje det er noen som ikke visste det, trenger heller ikke være noe geni for å skjønne at det finnes sikkerhetshull i alle software.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...