Naits_89 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 hei eg lurer på hva eg trenger for å bygge en gaming server som skall stå 24/7 å kjøre på counter strike source! hvilken prosessor er best og billig ka hovedkort er bra! og billig kalla ramm og kor mange ramm? billig harddisk billig trenger ikke stor plas 40 gb! kabinett med stabil psu! billig! et drittkjermkort! kjøling?? billig!! operativsystem?? billig eller gratis? delene må jo passe sammen! noen som kan si litt ka eg trenger å ikke trenger ! de viktigste er at den er stabil å klarer å kjøre cs source server med 10 slots! ca Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 ingen som kan hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Er sannlig ikke helt sikker selv om det trengs en kraftig maskin for å kjøre spill server så hadde vært artig om noen kunne kommet med et innspill. Men det må vel være noen i gamer avdelingen som har satt opp en maskin til dette. Har du søkt? Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 ingen som vet! eller kan hjelpe! Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå