Mads J. Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hey Ja topicen sier det meste:) Det jeg lurer på da er om xbox 360 kan kommunisere med pcen din som en moddet xbox kan? Slik at du kan spille av musikk og filmer fra pcen? Vurdere å benytte meg av tilbude til MPX , men vill være sikker på om den kan kobles opp mot pcen og at den kan lese filer over nettverk. Jeg prøved å surfe på hjemmesiden, men pcen jeg sitter på jobb har ikke macromedia Håper på svar Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 ja, det går fint Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er du sikker? Han snakker sikkert om en helt vanlig pc, ikke Media Center. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 en helt vanlig pc ja, med media center Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Men hvor mange har Windows Media Center installert? Det er jo et operativsystem. Med "vanlig" pc mener nok de fleste Windows XP. Endret 8. oktober 2005 av kvork Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 det er fortsatt en vanlig pc og han spurte bare om det er mulig fra pc til xbox 360 og hva vet du om han ikke har media center ? er ikke så veldig vanskelig å skaffe det uansett Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Etter hva jeg har forstått så skal det gå ann å overføre multimedia fra PC til xbox 360 med et vanlig windows operativsystem. De ferreste har Windows media center. Begynner å bli litt lei alle disse extra greiene Microsoft vil man skal kjøpe hvis dette er tilfellet. Det er nok å velge mellom 2 versjoner av 360. pluss kjøpe live. For ikke å snakke om mye penger for en 20Gb harddisk. Endret 11. oktober 2005 av Snake Eater Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Etter hva jeg har forstått så skal det gå ann å overføre multimedia fra PC til xbox 360 med et vanlig windows operativsystem. De ferreste har Windows media center.Begynner å bli litt lei alle disse extra greiene Microsoft vil man skal kjøpe hvis dette er tilfellet. Det er nok å velge mellom 2 versjoner av 360. pluss kjøpe live. For ikke å snakke om mye penger for en 20Gb harddisk. 4989962[/snapback] ja, det er bekreftet nå you can stream music, pictures, *AND* video from WinXP Home, Pro, and MCE. You'll only get the extender functionality (TV, recording, yada yada yada) if you have a WinXP MCE machine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå