CrackaBoi Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Jeg har fått meg et slikt kort og skal klokke det opp litt. Kjølingen som sitter på er ingenting på RAMen og en OK vifte på Coren. Jeg har følgende erstatninger: - RAMsinks (enkle, en til hver brikke) for RAMen - En Alpha PAL 6035 modda så den passer asus grafikkort. (hadde den på mitt asus GF2) Hvor mye har jeg å hente på å montere Alphaen på coren? Hva med RAMsinks? Hvilken hastighet bør jeg være fornøyd med å oppnå? Har god luftgjennomstrømning i kabinettet. Og en ting til: Skal feste RAMsinksene med Arctic Silver Thermal Adhesive. Er det slik at det ikke kan komme i kontakt med de små "pinnene" som kobler selve rambrikken til kortet? Hvordan skal jeg unngå det? Trenger tips ang. festing av disse. takker for hjelp Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Tidligere har mange tester vist at ekstra kjøling av ram'en er nærmest poengløst. På core kan du derimot hente litt, selv om hvorvidt yteleses forskjellen er merkbar kan diskuteres.... jeg klarte 305/535 på dette kortet uten ekstra kjøling. Over det så fikk jeg artifacts (Artifactmark.exe) Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 hei! Jeg klarer 310/550 med det samme kortet, uten artifacts :smile: har da en 3dfxcool slot vifte som står under og drar ut luft men.. Jeg liker iallefall kortet mitt slik :wink: Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Quote: Den 2002-08-17 11:16, mad_arab skrev: Over det så fikk jeg artifacts (Artifactmark.exe) Det Artifactmark høres bra ut... Det er et program som sjekker om du vil få artifacts antar jeg? Jeg søkte på det i google, men fant ingne ting, kan du si litt mer om det og hvor du fant det? takkfor svar Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Yo!! Ingen mer hjelp? thanks Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Yo? Ingen som vet eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå