Jooakim Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hei! Jeg kom hjem fra skolen idag, hadde maskinen på. Jeg sjekket mail etc. i en halvtime, så skulle jeg spille litt CS. Jeg spilte en fem-ti minutters tid, så begynte det å bråke veldig, trodde lenge det kom fra gaten, men det viste seg at det kom fra maskinen, høres ut som om det kommer fra PSU'en. Jeg slo av maskinen og ventet i et kvarter, før jeg slo den på igjen. Når jeg kom inn på dataen igjen tok det ca. 3 minutt, så begynte den å bråke igjen. Så skrudde jeg den av igjen, og tok av kabinettdøren, og lot den hvile en halvtime. Så når jeg skrudde dne på igjen skjedde det samme som første gang. Det er en 360-Watts Chieftec PSU, som er ca. 1,5 år gammel. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kan nok være viften(e) som begynner å bli slitt. Prøv å stopp viften(e) i et par sekunder, og se om den fremdeles lager lyden da. (Stopp den i midten med fingrene, ikke stikk en blyant e.l i bladene. Og kun stopp den i et par sekunder). Hvis det fremdeles er lyd da, så er det nok noe med strømforsyningen. Muligens trafoen. Uansett lurt å kjøpe ny. Hvis det er viften(e), så kan du jo skifte de ut, men når du åpner strømforsyningen, mister du garantien. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Fant ut at det var den underste viften som bråkte, kan jeg kreve at komplett sender meg ny vifte? Når jeg dyttet litt på den ble det MYE høyere lyd, så dyttet jeg igjen, og da ble den normal igjen, så ble den bråkete.... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Jeg tok av det ene "gitteret" frampå den ene viften, for å se om viften var borti noe. Den var ikke det, og jeg skrudde på dataen igjen, og da funket den ikke! Den kommer på, men det skjer ikke noe, bare durer og lager litt lyder. Så jeg må sende inn til komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå