Karl_O Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hei... Jeg har et lite problem med pc'en min for tiden... Under vanlig bruk hender det at programmer "låser seg" helt på 97% til 99% CPU (sjekket i oppgavebehandling) til jeg avslutter dem med ctrl-alt-del... Dette skjer med flere av de programmene jeg bruker (keyboardmanagern, messenger, explorer), men er aller verst i Windows Mediaplayer 10 der jeg omtrent ikke får spilt en sang før alt henger seg... Spiller jeg samme sangene i winamp fungerer alt normalt, så det er ikke mp3'ene som er problemet. Jeg har en MPX Notebook KN1, Pentium M 740 (1,73 ghz, 1 gb ram, 80 gb hd, 128 mb nvidia geforce go 6600) Ellers kjører jeg oppdatert Norman Antivirus, Windows XP SP2 med alle oppdateringer. Har også kjørt søk med bl.a. ad-aware, spybot, ewido security suite og cleanup!, men fant ikke mye mistenkelig der... Noen som har noen ide om hva det kan være og hvordan det kan fikses, eller må jeg bare bite i det sur eplet og formatere og reinstallere alt...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå