genser Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ryktene sier at det skal komme en ny treer-serie som er oppfølger til fjorårets 7260, 7270 og 7280. 7280 var veldig nyskapende, men var i følge mange dårlig gjennomført. En oppfølger bør fikse på dette. Det har nå kommet ut et bilde av 7380, og jeg må si det virker mye mye bedre enn hva 7280 var. Får håpe at resten av serien er bra. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg tenkte som så at denne telefonen sikkert var genial som partytelefon. Men etter jeg tenkte meg litt om, kom jeg til at det kanskje ikke var så bra. Når man er på party, er det ofte såpass høylytt at det er umulig å prate i telefonen, og man tyr derfor til å sende SMS. Og SMS er vel det svakeste punktet ved et slikt snurre-hjul. Men, stilige er de! Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Gått noen uker siden sist nå, og det har lekket ut hva som sannsynligvis er et offisiellt bilde av 7380. Jeg må si den er rimelig lekker. Bilde her: http://www.kataweb.it/cellularmania/render...=image&id=40715 Den skal ha 2 mp kamera, EDGE, radio, bluetooth osv.. Lenke til kommentar
robot Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Denne modellen var ikke pen. Jeg har aldri skjønt hvorfor nokia lager sånne mobiltelefoner som dette. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Gått noen uker siden sist nå, og det har lekket ut hva som sannsynligvis er et offisiellt bilde av 7380. Jeg må si den er rimelig lekker. Bilde her: http://www.kataweb.it/cellularmania/render...=image&id=40715 Den skal ha 2 mp kamera, EDGE, radio, bluetooth osv.. 5024029[/snapback] ... og et megalite display, uten vanlig tastatur, stygge farger. Beklager men har virkelig ikke sansen for denne mobilen, vet folk om den forrige modellen slo ann om man ser på salgstallene? edit: hei leif Endret 18. oktober 2005 av rakib Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Må egentlig si meg uenig med det dere sier her, selv om dette er en telefon som overhodet ikke egner seg for meg. Jeg tror denne kan være et godt alternativ for de som vil skille seg virkelig ut, og likevel ikke bare på den "eksklusive" måten som ved f.eks. Serene og 8800. 7280 hadde mange barnefeil og solgte neppe bra. Det var vel heller ikke forventet at den skulle selge bra. Tror de har lært av sine feil og laget en mobil som nå er både bedre innvendig og utapå. Denne lukter ikke like plastikk som den første, noe jeg tror er viktig for en sånn telefon. Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Stenger egen tråd her, da mobilen har blitt presentert sammen med en hel serie mobiler og derfor har en egen og mer passende tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg