Gå til innhold

Windows klager over lite minne...


yahord

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

512 mb. Jeg får også en melding som sier at jeg har for lite virituelt minne når jeg kjører krevende spill på maks. Men jeg skal kjøpe mer til uka, så det ordner seg.

 

Det er faktisk mulig at jeg gjorde en liten feil "regedit", så jeg tror kanskje det funker nå... får se

Lenke til kommentar
512 mb. Jeg får også en melding som sier at jeg har for lite virituelt minne når jeg kjører krevende spill på maks. Men jeg skal kjøpe mer til uka, så det ordner seg.

 

Det er faktisk mulig at jeg gjorde en liten feil "regedit", så jeg tror kanskje det funker nå... får se

5043261[/snapback]

 

Høyreklikk min datamaskin>egenskaper>avansert>innstillinger>avansert>virtuell minne>endre> sett på systemstyrt størrelse> start opp på nytt...

 

SP2 i Win -XP har en tendens til å forandre virtuell minne til egendef. pga. hvem vet utenom Bill Gates-gjengen, så alle bør sjekke opp den buggen der...

 

Edit litt... ;)

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Etter at jeg gjorde som Jarmo sa, så virker det faktsik som om det lagger mer i noen spill (B&W 2) enn før....

For å være helt ærlig så vet jeg ikke hva jeg gjorde for noe eller hvorfor jeg gjorde det. Alt jeg vet er at ytelsen er litt dårligere.

 

Ja, jeg er en n00b

Endret av yahord
Lenke til kommentar

Tror ikke dette problemet kan løses i registry. Ikke helt snilt å anbefale en n00b til å gjøre endringer der heller :hmm::p Har du sjekket maskinen for virus/spy/adware? Slike begredeligheter kan fu#ke opp ram/cpu/ og i noen tilfeller windows swap files. Hvis ikke noen av de andre tipsene du har fått funker så ville jeg vurdert en reinstall av windows. Det er ett dårlig tips, men det funker :blush::thumbup:

Lenke til kommentar

Skjønner.

Det opprinnelige problemet var egentlig bare at win ga meg en beskjed om lite plass når jeg har 8 gb igjen, noe som er veldig irriterende.

Dette har utviklet seg til at jeg fikset på mitt virtuelle minne, som bare fucka opp hele driten, og nå lagger FEAR og BW 2 (god damn it!).

 

Jeg hadde faktisk en trojan på maskinen for 2 måneder siden, men jeg vet ikke helt hvilken skade den gjorde... Jeg skal reformatere og fikse litt på maskinen om ikke så lenge uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...