Benders Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Hjelp! I dag kjøpte jeg meg en sånn komputer på elkjøp. Jeg koblet skjermen til strømmen riktig, men når jeg trykker på knappen nederst til høyre skjer det ingenting. Det henger også en lang rar kabel ut av skjermen min som jeg ikke vet hvor skal. Prøvde å putte den inn i strømmen på veggen, men der passet den ikke. Også en ting til: Hva skal jeg egentlig med den digre hvite stygge boksen som fulgte med? Den ser virkelig fæl ut, er det noe jeg trenger? I grunnen var det mye rart som fulgte med i pappesken min fra elkjøp, et stort rart brett med en masse underlige tegn på og en diger flat rund sak med et hull i midten, ser egentlig ut som et ødelagt speil. To stykker var det av dem også. Jeg tror virkelig jeg trenger litt hjelp av noen som skjønner seg på slike ting. Er det noen som vet hvem jeg kan spørre, eller kanskje kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Den lange rare kabelen skal inn i den store, hvite boksen. Brettet med tegn på kalles tastatur og de ødelagte speilene kalles CDer. Disse er ganske sikkert temmelig viktige, fordi de inneholder drivere til datamaskinen din. Hvis du trenger mer hjelp, ring Elkjøp. :wink: edit: drivere, ikke divere. _________________ Christian Gehring Olsen [ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-08-17 00:43 ] Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 :lol: Artig spøk :lol: [ Denne Melding var redigert av: Torsteinen på 2002-08-17 00:45 ] Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 He he, det var en som sa "komputer" på skolen... Vi spurte han om hvor mye RAM det var på laptopen hans, og da svarte han: "Vet ikke, masse! Den er skikkelig rask" Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Det finnes en egen gruppe på forumet her for slike innlegg: "Søppel". Finnes ikke noe mer irriterende enn slike fjortis-innlegg på et seriøst forum! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå