ssswopp Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 er det noe begrensnig på hvor mange basic kit/kalde katoder man kan ha??tenker på om alt det andre som skal ha strøm for nok osv. har litt lyst å kjøpe 2 basic kit(4 kalde katoder) og kanskje mer tull senere.. men jeg vil jo at datan skal funke topp, å ikke bare stå å lyse.. skjønner?? hvis jeg trenger en ny strømforsyning, hva bør jeg se etter?? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Lys drar vell ikke allverdens med strøm, burde gå helt fint. Hvor stor er strømforsyningen din? Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Lys drar vell ikke allverdens med strøm, burde gå helt fint. Hvor stor er strømforsyningen din? kan sjekke nå.. men det er en standard packard bell strømforsyning.. leggen inn et nytt innlegg når jeg har sjekket... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Lys drar vell ikke allverdens med strøm, burde gå helt fint. Hvor stor er strømforsyningen din? kan sjekke nå.. men det er en standard packard bell strømforsyning.. leggen inn et nytt innlegg når jeg har sjekket... La meg gjette 360? en kompis har en pacard bell, med en sånn strømforsyning Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Lys drar vell ikke allverdens med strøm, burde gå helt fint. Hvor stor er strømforsyningen din? kan sjekke nå.. men det er en standard packard bell strømforsyning.. leggen inn et nytt innlegg når jeg har sjekket... La meg gjette 360? en kompis har en pacard bell, med en sånn strømforsyning Siden det er Packard Bell er det nok ikke alt for kraftig PC heller.. Brude gå fint. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Lys drar vell ikke allverdens med strøm, burde gå helt fint. Hvor stor er strømforsyningen din? kan sjekke nå.. men det er en standard packard bell strømforsyning.. leggen inn et nytt innlegg når jeg har sjekket... La meg gjette 360? en kompis har en pacard bell, med en sånn strømforsyning Siden det er Packard Bell er det nok ikke alt for kraftig PC heller.. Brude gå fint. hmm.. nei, jeg synes den er mer en bra nok, men så er ikke jeg så opptatt av det heller.. men jeg vil si at jeg tror 360watt jeg og egentlig.. da blir det shopping i casemods hylla.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Du kan nok stappe kassa full før du merker det der på strømforsyningen. Lenke til kommentar
Damination Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 hmm, tror du kan ha så mange katoder inni pcen at du ikke har plass til de siste, men da kan vi jo begyne å tenke på å roe ned litte granne 360 Watt holder leeeeeenge.. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 hmm, tror du kan ha så mange katoder inni pcen at du ikke har plass til de siste, men da kan vi jo begyne å tenke på å roe ned litte granne 360 Watt holder leeeeeenge.. hehe..bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå