knut Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Linksys er den første produsenten av nettverksutstyr som lanserer en kombinert ADSL-modem/router med trådløst nettverk basert på MIMO-teknologien. Les mer Lenke til kommentar
diss Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Interessant! Vil denne kunne erstatte en Cisco router for oss som har bredbånd fra Nextgentel? Ngt hevder selv at dette ikke er mulig, men såpass har jeg lært; ingenting er umulig! :!: Lenke til kommentar
xserve Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Interessant! Vil denne kunne erstatte en Cisco router for oss som har bredbånd fra Nextgentel? Ngt hevder selv at dette ikke er mulig, men såpass har jeg lært; ingenting er umulig! :!: 4925456[/snapback] Jeg bruker idag en 3com router med ADSL modem, det fungerer fint. Den autodetecta ikke settingene, så måtte selv angi dette. Encapsulation til VC MUX (Telenor bruker: LLC) VPI 1 VCI 32 Samt brukernavnet og passordet, så skal nok WAG54GX2'n også komme seg på nett. Hentet Linksys WAG54GX2 idag forresten, så skal settes opp i løpet av morgendagen. Bilde av esken: http://phlog.net/entry/290720 -- Xserve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå