Snikern Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 jeg kjøpte meg en nydelighd på 300 gb det er en slik en http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=151573 jeg har koblett den til og sotti i strømmen.... men den finner bare den ikke !! Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hadde ett lignende problem, dog for en ekstern harddisk, men det er sikkert det samme problemet; se linken under: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=356804&hl= Lenke til kommentar
Snikern Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 hmmmm jeg tenkte på og formatere den først.... jeg satte i windows cden og startet pcen på nytt..... men gjett hva den var ikke der heller..... finnern ikke noe steder.... jeg og en venn kjøpte en vær... han plugget den in og så kom det ny maskinvarefunnet så formaterte han den i min datamasfin såfunka den feilfrit ??????? jeg klikker. space knappen er fukk bare så det ersakt Lenke til kommentar
larsemann Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Har du aktivisert støtte for s-ata i Bios? Lenke til kommentar
Snikern Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 ossen gjør man det er ikke sikker ..... Lenke til kommentar
Zink Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Da trenger vi å vite hvilket hovedkort du har ( skriv gjerne alt du har på maskina ). Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Da trenger vi å vite hvilket hovedkort du har ( skriv gjerne alt du har på maskina ). What he said Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Du må i Disk Manager for å lage en partisjon først. Da skal disken dukke opp i Min Datamaskin, og du kan formatere. Se punkt 3: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=165302 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Disken skal vises under Min Datamskin selv om den ikke erformatert. Dersom hk ikke har native sata må du inst. sata-drivere (eks. VIA K8T800 etc.) Lenke til kommentar
Snikern Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 ok hovedkort : MSI 865pe Neo2 og det andre som ikke er så intresant skjermkort : radeon x800 cpu : 2,4 intel p4 ram : 4 x 512 twinmos ddr 3200 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Disken skal vises under Min Datamskin selv om den ikke erformatert. Ja, men den må ha en partisjon. En helt blank disk vil ikke vises i Min Datamaskin. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 ok hovedkort : MSI 865pe Neo2 og det andre som ikke er så intresant skjermkort : radeon x800 cpu : 2,4 intel p4 ram : 4 x 512 twinmos ddr 3200 Velg menyen 'Integrated Peripherals' og åpne 'On-Chp IDE Configuration'. Vitsen med å spørre etter de andre enhetene, er at hvis du velger å la 'Legacy Mode' stå i undermenyen i stedet for 'Native', så vil du kunne miste tilgangen til brenner/ dvd etc. i windows (begrenser frigjøring av IRQ's). Men siden du avgjør hva som er interessant, så klarer du sikkert resten Lenke til kommentar
Snikern Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 ok hovedkort : MSI 865pe Neo2 og det andre som ikke er så intresant skjermkort : radeon x800 cpu : 2,4 intel p4 ram : 4 x 512 twinmos ddr 3200 Velg menyen 'Integrated Peripherals' og åpne 'On-Chp IDE Configuration'. Vitsen med å spørre etter de andre enhetene, er at hvis du velger å la 'Legacy Mode' stå i undermenyen i stedet for 'Native', så vil du kunne miste tilgangen til brenner/ dvd etc. i windows (begrenser frigjøring av IRQ's). Men siden du avgjør hva som er interessant, så klarer du sikkert resten alt funker 100% takket være deg thx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå