Blårens Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 endelig blir han kastet ut av Norge Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 de sa det samme for 4 år(?) siden! han kommer aldri til og bli kastet ut når domstolene i norge er så surrete som de er i dag! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Håper han kommer seg ut herfra... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 FredericC, tilogmed nazistene fikk rettssak. Vi lever i et demokrati. Om du ikke liker det, flytt til Saudi-Arabia. Vi lever i et demokrati. Og slike vedtak bør fattes på korrekt måte. Men er virkelig systemets gang viktigere enn resultatene systemet er lagd for? Resultatet systemet er lagt for er vel at slike vedtak skal fattes på riktig måte? Lenke til kommentar
RagnarDanneskjold Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Først må ha tjene penger til flybilletten. Kan anbefale en 60% stilling på Center Catering AS på Alnabru. Åja, kom på at han skylder skattebetalerne 124 389 762 kroner + rentes rente. Blir noen timer å smøre baguetter det. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Fyren er geriljaleder, og terrorleder er han? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Fyren er geriljaleder, og terrorleder er han? For min del er sjansen så stor (ikke nødvendigvis spesielt stor) at jeg mener vi ikke tjener på å ha ham her i landet. Lenke til kommentar
ReWinD Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Ahh... Endelig skal Krekar ut. Nå er det bare den påtroppende regjeringen igjen... Lenke til kommentar
Decline Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 "Sjansen er for stor - kast ham ut". Du snakker! Lenke til kommentar
ReWinD Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 "Sjansen er for stor - kast ham ut". Du snakker! La oss heller ta noen sjanser med rikets sikkerhet! Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 "Sjansen er for stor - kast ham ut". Du snakker! Som en skatebetalende, politisk interessert og bekymret innbygger av dette landet forbeholder jeg meg retten til det. Hadde du argumentert bedre hadde du sikkert fått et mer presist svar. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 La oss heller ta noen sjanser med rikets sikkerhet! Skal man tenke på rikets sikkerhet... er det EGENTLIG tryggere MED eller UTEN Krekar her til lands? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 La oss heller ta noen sjanser med rikets sikkerhet! Skal man tenke på rikets sikkerhet... er det EGENTLIG tryggere MED eller UTEN Krekar her til lands? Jeg antar at du ser på Krekar som en terrorist. Man gir ikke etter for terroristers krav da dette vil virke som en oppfordring til disse elementene i samfunnet til videre drift av sin virksomhet. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) HAHHAHAAHAAH. Tåper. Han kommer aldri til å bli kastet ut. De er redd han skal bli drept eller torturert i landet han ofte ferierer i mmm. Ikke ta det med tåper så ille please Endret 1. oktober 2005 av Veritas_ Lenke til kommentar
Danko Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Man gir ikke etter for terroristers krav da dette vil virke som en oppfordring til disse elementene i samfunnet til videre drift av sin virksomhet. Det var ikke dette jeg spurte om.. Det var snakk om det s.k. rikets sikkerhet, og da spurte jeg om landet er tryggere MED eller UTEN Krekar i landet. Terroristkrav får heller bli neste punkt vi kan diskutere. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Tror han vil gjøre minst mulig faenskap hvis han fortsetter sitt boskap her i Norge (under kontinuerlig oppsyn dog ). Det er iallefall klart at vi har med en middelaldersk mann å gjøre. Så spørsmålet er: skal vi beholde han her som en liten "rebelsk" kosebamse, eller returnere han til midtøsten hvor han kan styre mennesker med jernhånd. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Vi lever i et demokrati. Og slike vedtak bør fattes på korrekt måte. Men er virkelig systemets gang viktigere enn resultatene systemet er lagd for? Det viktigste er rettssikkerhet, uansett om man heter Ola Nordmann eller mulla Krekar. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det blir feil å skulle la politiske motsetninger påvirke rettssikkerhets-idealet. Da kunne vi fått en terrorisme-versjon av McCarthyismen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå